کد خبر: ۴۰۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۳
رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد:
رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از تشدید فعالیت های حوزه فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق در مهدکودک ها و مراکز پیش دبستانی شهرستان یزد خبر داد
به گزارش "برق نيوز" مهندس محمد میرشمس کودکان را موثرترین افراد در کاهش هزینه خانوار برشمرد وگفت: طرح برق یاران کوچک که به عنوان یک ایده جدید توسط توزیع برق یزد آغاز شده بود ؛ در آستانه پیک بار تابستان با قوت بیشتر و گسترده تر از قبل در مهدها و دبستان های شهرستان های یزد ادامه می یابد.

وی یادآور شد: فرهنگ سازی و ترویج استفاده صحیح از انرژی برق در خردسالان و کودکان سنین 5 تا 8 سال در سطح شهرستان یزد از اهداف این طرح به شمار می رود. میرشمس انتقال صحیح و مناسب مطالب آموزشی آمیخته با اشعار کودکانه توسط شخصیت عموبرقی ، توام با آموزش رنگ آمیزی کتاب مدیریت مصرف برق در برنامه مهدها قرار گرفته است.

رئیس گروه مدیریت مصرف این شرکت ایجاد انگیزه و ترغیب به امر بهینه سازی مصرف و تضمین سلامت خانواده در برابر خطرات برق گرفتگی را از دیگر اهداف طرح برق یاران کوچک برشمرد و از استقبال مهدها و مراکز دبستانی برای شرکت در این طرح ابراز خرسندی کرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار