کد خبر: ۵۰۹۷۰
تاریخ انتشار : ۰۱:۵۹ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
H.۲۶۴ در سیستم‌های دوربین مداربسته هنگامی که صحبت از ایمن سازی کسب و کار شما می‌شود، انواع مختلفی از دوربین مداربسته وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. نظارت نقش مهمی در جامعه امروزی ایفا می‌کند و با دوربین‌های اطراف ما، زندگی روزمره ما هر روز سطوح بالاتری از امنیت را تجربه می‌کند. به بررسی فرمت H.۲۶۴ در دوربین‌های مداربسته می‌پردازیم.

سرویس آموزش و آزمون برق نیوز :

‍ منظور از H.۲۶۴ در سیستم‌های دوربین مداربسته چیست؟
در سیستم دوربین‌های مداربسته h.۲۶۴ یک فرمت ویدئویی می‌باشد که در زیر مجموعه فرمت MPEG۴ قرار دارد با این تفاوت که نسبت به آن دارای حجم کمتری است.
بطور معمول برای دستگاه‌های ضبط دوربین مداربسته از این فرمت مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه بر ذخیره با حجم کم موجب می‌گردد فضای هارد دیسک دیرتر پر شده و زمان بیشتری را در حافظه خود نگهداری می‌نماید و همچنین کیفیت اصلی تصاویر حفظ می‌گردد. چیزی که موجب گردیده کدک H.۲۶۴ بوجود آید یعنی حجم کمتر و کیفیت بالاتر. به دلیل بالا رفتن حجم فیلم‌ها بخاطر کیفیت و مشکلات ذخیره کردن و خصوصا جابجایی و انتقال از شبکه؛ این فکر را در ذهن بوجود آورد که یه کد گذاری جدیدی انجام شود و نتیجه این کد گزاری کدک H.۲۶۴ شد که خیلی سیستم ساده‌ای نسبت به بقیه کدک‌ها دارا می‌باشد.

H.۲۶۴ در سیستم‌های دوربین مداربسته

H.۲۶۴ در سیستم‌های دوربین مداربسته

H.۲۶۴ در سیستم‌های دوربین مداربسته

بطور معمول در ایران دانلود فیلم انتقال تصویر رواج نداشته باشد به دلیل سرعت پایین اینترنت، ولی در اکثر کشور‌ها دانلود به فایل divx آن هم نه به یک نفر بلکه چند میلیون نفر اشغال شبکه را موجب می‌شود و همچنین حجم بالا بین انتقال با دوستان که همه جمع گردید و H.۲۶۴ بوجود آمد حتی برای دستگاه‌های player کوچک مانند mpeg۴ و یا موبایل‌ها هم مناسب می‌باشد و راحت منتقل می‌گردد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار