کد خبر: ۵۵۴۵۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۲۸ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲
عبدالامیر یاقوتی گفت: برای امسال تاکنون مجموعا مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان از قبوض مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی رایگان محاسبه شده است.

به گزارش برق نیوز، مددجویان کمیته امداد بنابر قانون بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، مشمول معافیت از پرداخت هزینه بهای قبوض آب، برق و گاز مشروط بر رعایت الگوی مصرف می‌شدند. در قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بهای برق مشترکان در سقف ۵۰ درصد الگوی مصرف و بهای آب تا سقف ۳۰ درصد الگوی مصرف به طور کامل رایگان و برابر با صفر محاسبه می‌شد.

این قانون در بودجه سال ۱۴۰۲ اصلاح شد و با حذف محدودیت‌های درصدی، اکنون افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در صورت رعایت الگوی مصرف شامل بخشودگی کامل در پرداخت قبوض برق خواهند شد.

عبدالامیر یاقوتی مدیرکل دفتر امور مشترکان توانیر در این خصوص گفت: کمیته امداد و بهزیستی حدود ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار مشترک تحت پوشش خود را به توانیر برای بهره مندی از این طرح معرفی کرده‌اند و مشترکانی که سقف الگوی مصرف که معادل ۳۰۰ کیلووات ماهانه در مناطق عادی است را رعایت کنند مشمول این بخشودگی خواهند شد. تلاش شده تا انشعاب تمامی مددجویان معرفی شده از سوی سازمان‌های حمایتی رایگان شود.

او در خصوص میزان هزینه‌ای که برای بخشودگی قبوض مددجویان محاسبه شده است، گفت: برای امسال تاکنون مجموعا مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان از قبوض مددجویان رایگان محاسبه شده است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
0
1
بزاری به حساب طلب بنیاد مستضعفین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
0
1
یه نفر میشناسم میگفت شوهرم ...مرغ میخوره .گفتم مگه چقدره که اون سیر میکنه.
شده حکایت قبض های مجانی وزارت نیرو معلوم نیست چه ... بازی پشتشه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار