کد خبر: ۵۷۹۳۶
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
نیروگاه ٩١٤ مگاواتی فولاد مبارکه اصفهان که در قالب تفاهم نامه وزارتخانه‌های نیرو و صمت به منظور احداث ١٧ هزار مگاوات نیروگاه‌های صنایع معدنی در حال احداث است، تا پیش از اوج بار تابستان امسال وارد مدار می‌شود.

به گزارش برق نیوز، نیروگاه سیکل ترکیبی ٩١٤ مگاواتی فولاد مبارکه دارای دو واحد گازی ٣٠٧ مگاواتی و یک واحد بخار ٣٠٠ مگاواتی است که واحد‌های گازی آن در مرحله آزمایش راه اندازی قرار دارند و تا پایان خرداد ماه به بهره برداری خواهند رسید.

مجری طرح نیروگاه‌های پراکنده و تجدید پذیر و مدیر دفتر خدمات مشترکین برق منطقه‌ای اصفهان که به منظور پیگیری جهت راه اندازی از سایت این نیروگاه بازدید کرده بود، بر راه اندازی هرچه سریعتر آن تا قبل از اوج بار تابستان تاکید کرد.

امیر رضایی افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی ٩١٤ مگاواتی فولاد مبارکه توان تولید عملی ٧٦٠ مگاوات برق را دارد و برج آن از نوع خشک بوده که متناسب با اقلیم منطقه طراحی شده است.

وی خاطرنشان ساخت: واحد‌های گازی این نیرومگاه تا قبل از اوج بار امسال وارد مدار شده و راه اندازی واحد بخار نیز برای اوج بار سال آینده برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار