کد خبر: ۵۷۹۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
نخستین جلسه کمیته راه اندازی پست ٤٠٠.٦٣ کیلوولت نجف آباد یکی از ١٨٠ اقدام صنعت برق برای گذر از اوج بار تابستان برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، با توجه به پایان مرحله نخست طرح پست ٤٠٠ کیلوولت نجف آباد، نخستین جلسه کمیته راه اندازی این طرح با حضور معاونان، مدیران و کارشناسان معاونت‌های طرح و توسعه و بهره برداری، مشاور و پیمانکار طرح در محل پست ۴۰۰ کیلوولت نجف آباد برگزار شد.

محمود احمدی رییس کمیته راه اندازی پست ٤٠٠ کیلوولت نجف آباد اظهار امیدواری کرد با تلاش گروه‌های اجرایی و نظارتی، این طرح تا پیش از آغاز اوج بار تابستان برقدار و به شبکه سراسری متصل شود.

سید محمدرضا نوحی معاون طرح توسعه برق منطقه‌ای اصفهان نیز در این خصوص اظهار داشت: پست ٤٠٠ کیلوولت نجف آباد با هدف افزایش ظرفیت و پایداری شبکه غرب اصفهان در سه مرحله و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ١٥ هزار میلیارد ریال در آستانه راه اندازی قرار دارد که در مرحله نخست، با صرف اعتباری در حدود ٤ هزار میلیارد ریال ترانسفورماتوری با ظرفیت ٢٠٠ مگاولت آمپر با ٦ بی ٦٣ کیلوولت خروجی در دستور کار قرار گرفته که تا قبل از اوج بار تابستان وارد مدار خواهد شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار