کد خبر: ۵۸۰۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸:۳۳ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در نشست اضطراری تشکیل شده در این شرکت، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران، وزیر امور خارجه و هیات همراه از آمادگی کامل تمامی کارکنان این شرکت برای ارائه خدمات، خبر داده و تاکید کرد: کوچک‌ترین اختلالی در تامین برق موردنیاز شهروندان تهرانی ایجاد نخواهد شد.

به گزارش برق نیوز، به دنبال حادثه شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران، وزیر امور خارجه و هیات همراه، کامبیز ناظریان؛ مدیرعامل توزیع برق پایتخت با حضور در نشست اضطراری شورای معاونان این شرکت، ضمن تسلیت این حادثه به پیشگاه حضرت صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف، رهبری، وزیر نیرو و اعضای هیات دولت، خانواده بزرگوار آن شهیدان، مردم شریف ایران، هموطنان تهرانی و مشترکان این شرکت و همکاران خود در صنعت برق کشور گفت: علیرغم غم و تاثر ناشی از این فقدان، منش و تفکر والای آن شهدای راه کشور را در مسیر ایثار و خدمت، سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و به مردم اطمینان می‌دهیم کوچک‌ترین اختلالی در ارائه خدمات به مشترکان برق شهر تهران ایجاد نخواهد شد.

ناظریان با اشاره به این که نفس شهادت رخ داده و چگونگی وقوع آن در حقیقت ترویج فرهنگ ایثار، خدمت شبانه روزی و حضور میدانی در عرصه خدمت بوده است خطاب به مسئولان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ یادآور شد: همانند آن بزرگان، با حضور میدانی و تلاش شبانه روزی همچون گذشته نظارت کامل بر روند ارائه خدمات داشته و اجازه ندهید هیچ گونه تغییری در شیوه و کیفیت ارائه خدمات به مردم ایجاد شود.

مدیرعامل برق پایتخت با اشاره به در پیش بودن مراسم عزاداری، یادبود و بزرگداشت شهدا از آمادگی تمامی کارکنان در بخش‌های اجرایی و عملیاتی و تخصیص تجهیزات کامل و ناوگان خودرویی نوین و مجهز به منظور برق رسانی به هرگونه مراسم اعم از آیین‌های ملی و محله‌ای خبر داد و خاطرنشان کرد: به محص اطلاع از این حادثه، ستاد ویژه در این شرکت تشکیل شده و با رصد لحظه به لحظه وضعیت شبکه از طریق سامانه‌های هوشمند و آماده باش تمامی بخش‌های مدیریتی، خدماتی و اجرایی، ارائه خدمات به ذینفعان، همچون گذشته بدون کوچک‌ترین اختلال انجام خواهد شد.

وی خستگی ناپذیری، تلاش مضاعف و شبانه روزی و حضور میدانی در عرصه خدمت را از ویژگی‌های والای شهدای حادثه دیروز عنوان کرد و خطاب به همکاران خود گفت: در این شرایط، مسئولیت خطیری بر عهده همه ما است و نباید اجازه دهیم غم و تاثر ناشی از این رویداد، در انجام وظایف روزمره و آرامش و آسایش هموطنان، وقفه‌ای ایجاد کند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
عصبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
1
19
تابستان دراز است وقلندر در خواب عمیق...
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار