کد خبر: ۵۸۰۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸:۰۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
در نشست مشترکی که با حضور مدیران ارشد وزارتخانه‌های نیرو و صمت در شرکت توانیر برگزار شد، این دو نهاد بر سر تامین برق پایدار صنایع با همکاری سایر مشترکان در ٤ ماه گرم امسال توافق کردند.

به گزارش برق نیوز، این نشست با حضور همایون حایری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل و تعدادی از معاونان شرکت توانیر از یک سو و تنی چند از معاونان و مدیران ارشد وزارت صمت و با هدف بررسی برآورد نیاز مصرف برق و قابلیت تامین آن با وجود ناترازی، در جهت حفظ پایداری شبکه سراسری برق کشور و تامین برق پایدار صنایع برگزار شد.

رجبی مشهدی در این رابطه گفت: در این جلسه مقرر شد تا وزارتخانه‌های نیرو و صمت با هدف تامین برق پایدار و نیز تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» حداکثر همکاری و هم افزایی را با یکدیگر داشته باشند.

وی تاکید کرد: همچنین مقرر شد تا دو وزارتخانه با تشکیل کارگروه مشترک و تشکیل جلسات منظم تا نیمه خرداد اولویت‌های خود را در جهت تحقق دو هدف ذکر شده به صورت عملیاتی مطرح کرده و نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشند و در هر زمان حداکثر انرژی قابل تحویل در اختیار صنایع قرار گیرد.

به گفته سخنگوی صنعت برق، براساس تفاهم انجام شده در این نشست، محدودیت‌های انرژی برق تحویلی به صنایع نسبت به سال گذشته با تفاهم طرفین کاهش یافته و در عین حال برنامه مدیریت مصرف برق تمامی صنایع همچون سال گذشته در قالب تفاهم‌نامه مشترک به مشترکان و دستگاه‌های ذیربط ابلاغ خواهد شد.

رجبی مشهدی اضافه کرد: در این نشست همچنین مقرر شد پس از اتمام ابلاغ مشترک برنامه مدیریت مصرف صنایع؛ کارگروه مذکور با تشکیل جلسات هفتگی بر روند اجرای برنامه‌ها نظارت داشته باشند.

برنامه‌ریزی لازم به منظور مدیریت مصرف سایر بخش‌های غیر از صنایع نیز از مصوبات این نشست بود که مدیرعامل شرکت توانیر در این خصوص گفت: مقرر شد برنامه‌های مدیریت مصرف صنایع و پیامد‌های آن با تدوین بسته‌های محتوایی مناسب به مردم اطلاع رسانی شود تا مشارکت حداکثری لازم در زمینه مصرف بهینه برق تحقق یابد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
0
0
اگر واقعا مدیریت مصرف میشد خیلی خوب بود
صنعت اگر بسمت کاهش تلفات می رفت اینهمه اما اگر در تامین برقش نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
0
0
هرسال دریغ از پارسال
سال گذشته حدود نه هزار مگاوات کمبود تولید داشتیم امسال ۱۵هزار مگاوات
عفیف دهر
|
United States of America
|
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
0
0
سلام
ظاهرا دو هفته آینده کامل می آید جای محمودی در برق منطقه ای خراسان
محمودی هم دنبال رییس هیئت مدیره توزیع استان گیلان هست که نهایتا ایشان مشاور مدیر عامل برق منطقه ای خراسان می شود و برق منطقه ای خراسان ....
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار