کد خبر: ۵۸۲۱۰
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۱ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: مصرف برق امسال یک ماه زودتر از سال گذشته رشد ۸.۳۸ درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی افزود: امسال یک رشد ٨/٣٨ درصدی مصرف برق را نسبت به سال گذشته تجربه می‌کنیم، به طوری که میزان نصاب رشد مصرفی حادث شده امسال، سال گذشته در دوازدهم تیر ماه اتفاق افتاده بود، به عبارت دیگر ما نسبت به سال گذشته تقریبا یک ماه زودتر میزان مصرف برق قابل توجهی را تامین می‌کنیم.

وی ازهموطنان درخواست کرد تا با کاهش مصرف برق خود، علاوه بر دریافت ٢ هزار تومان پاداش صرفه جویی به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف که در قبوض برق مصرفی درج خواهد شد؛ با ثبت نام در پویش با انرژی از جوایز ارزنده این پویش نیز از قبیل ٣٠٠ دستگاه خودرو اتوماتیک داخلی، لوازم خانگی، تلفن همراه، لوازم دیجیتال و هزاران جایزه ارزنده دیگر بهره‌مند شوند.

سخنگوی صنعت برق در عین حال اظهار امیدواری کرد با مشارکت همه مردم، بتوان برق پایدار را برای همه بخش‌های کشور فراهم کنیم.

صدور قبض‌های میلیونی برای مشترکان پر مصرف کولر‌گازی

همچنین سخنگوی صنعت برق در برنامه تلویزیونی تهران شبکه تهران با بیان اینکه بدمصرف‌ها منتظر قبض ۷۰۰ هزار تومان به بالا باشند گفت: قبض‌های زیر ۳۰۰ کیلو وات مصرف در ماه ۴۰ هزار تومان و قبض‌های بالای ۵۰۰ کیلو وات بیش از ۷۰۰ هزار تومان صادر می‌شود.

وی همچنین هشداری هم در خصوص استفاده بی رویه از کولر‌های گازی توسط مشترکان خبر داد و گفت: یک هشداری هم به مشترکانی که به صورت مداوم از کولر‌های گازی استفاده می‌کنند هم بدهیم که میزان مصرف برق آن‌ها از این طریق به شدت افزایش می‌یابد و مشترکان منتظر قبوض برق ۲ میلیون تومانی هم باشند.

وی گفت: اجرای طرح کاهش میزان مصرف برق و کاهش میزان مصرف برق در ادارات و کاهش ساعات اداری به اندازه مصرف برق شهر مشهد صرفه‌جویی شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار