کد خبر: ۶۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۳
مديرعامل شركت توزیع فارس به برق نیوز خبر داد:
فرشید فتوت روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس در توضیح به برق نیوز گفت: بیش از 7720میلیون ریال پاداش به مشترکین همکار در طرح کاهش پیک مصرف برق سال 93 استان فارس پرداخت شده است. مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس نیز گفت: بدون اعمال کمترین خاموشی ناشی ازکمبود نیرو ، پیک بار را نسبت به سال گذشته تا 2/3 درصد نیز کاهش دهیم.
مهندس زينل فنبريسرویس صنعت برق نيوز: فرشید فتوت روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس از پرداخت بیش از 7720 میلیون ریال  پاداش به مشترکین  همکار در کاهش پیک  بار 93 در استان فارس خبر داد.

مهندس زینل قنبری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق فارس در گفتگو با "برق نيوز" اظهار داشت: این شرکت با برنامه ریزی و مدیریت جهت نیل به اهداف کاهش پیک بار 93 و تامین برق مطمئن  و پایدار در ایام اوج بار نسبت به اجرای طرح‌های کاهش پیک بار اقدام و با اطلاع رسانی گسترده از طریق مراجعات حضوری، صداوسیما، برگزاری سمینار و همایش‌ها و درج اطلاعیه در جراید و قبوض برق مصرفی موفق به جلب همکاری گسترده  مشترکین در بخش های مختلف جهت کاهش پیک بار در سالجاری گردید.

وی ادامه داد: این همکاری ها به نحوی بودکه توانستیم ضمن تامین برق مطمئن و پایدار برای کلیه مشترکان وگذر از تابستان 93 بدون اعمال کمترین خاموشی ناشی از کمبود نیرو ، پیک بار را نسبت به سال گذشته تا 3/2 درصد نیزکاهش دهیم .

قنبری در گفتگو با برق نيوز، خاطر نشان کرد: در راستای طرح همکاری مشترکین کشاورزی در پیک بار سالجاری، تعداد 3368 مشترک کشاورزی با خاموش نمودن برق چاه های خود در چهار ساعت اوج بار روزانه توانستند از برق رایگان در سایر ساعات شبانه روز برخوردار شوند .

این مقام مسئول یادآور شد: تاثیرگذاری این همکاری  53  مگاوات در پیک 93 بوده است که حدود 7 میلیارد ریال تخفیف همکاری در قبوض برق آبان ماه به آنان پرداخت گردیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق فارس موفق شده است در تابستان سال جاری مقام نخست جلب همکاری مشترکین کشاورزی و بالاترین میزان پرداخت  تخفیف همکاری به آنان را در کشور و بین تمام شرکت های توزیع نیروی برق به خود اختصاص دهد.

قنبری، از همکاری 37 مشترک صنعتی در جریان طرح تعطیلات و تعمیرات صنایع در سالجاری خبرداد و گفت: تاثیرگذاری این همکاری 1/4 مگاوات در پیک 93 بوده است که بالغ بر 685 میلیون ریال تخفیف به این گروه پرداخت شده است.

این مقام مسئول افزود: هم چنین در طرح ذخیره عملیاتی صنایع  که مشترکین دارای قدرت قراردادی یک مگاوات و بیشتر مشمول این طرح می باشند، در سالجاری به یک مشترک همکار نیز مبلغ 53 میلیون ریال تخفیف پرداخت شد که طی مراسمی از وی تقدیر به عمل آمده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق فارس در خاتمه متذکر شد: با توجه به افزایش تخفیف ها در بخش های کشاورزی و صنعتی و نیز افزایش راهکار های همکاری برای مشترکان صنعتی وکشاورزی پیش بینی می شود که این طرح ها سال آینده نیز با استقبال بیشتری روبرو گردد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار