کد خبر: ۱۰۰۰۸
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۶ - ۱۷ تير ۱۳۹۴
رئیس اداره برق شهرستان دورود مطرح کرد
عبدالله ساجدی گفت: اما در این شرایط و با توجه به قرار گرفتن در فصل گرما و اوج مصرف وجود اطمینان به پایداری خطوط برق و انرژی نیازمند تزریق نقدینگی در شبکه است.
عبدالله ساجدی در کمیسیون کارگری شهرستان دورود با اشاره به بدهی‌های برخی از صنایع شهرستان دورود به شرکت توزیع برق اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق و همانند شرکت‌ها مجبور هستند تا از درآمدهای خود سایر هزینه‌ها همچون پرداخت حقوق پرسنل را تامین کند.

به گزارش "برق نيوز" رئیس اداره برق شهرستان دورود اضافه کرد: پرداخت حقوق پرسنل، تعمیر و نگهداری شبکه‌ها، حفظ پایداری و تداوم انرژی برق، ارائه خدمات مطلوب به مشترکان و ایجاد شبکه‌های جدید و اصلاح شبکه‌های پیشین و روشنایی معابر نیازمند هزینه‌هایی است که اگر بهای برق مصرفی پرداخت نشود، ما در اداره برق با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شویم.


وی تأکید کرد: همان‌گونه که مجموعه پرسنل اداره برق شهرستان به صورت شبانه‌روز در حال فعالیت هستند، انتظار داریم تا در بخش وصول مطالبات و بهای فروش انرژی به اهداف خود دست یابیم.

ساجدی خواستار همکاری هرچه بیشتر مدیران صنایع و کارخانه‌های شهرستان دورود در پرداخت معوقات خود شد و اظهار داشت: در بخش صنعت در سطح شهرستان بر اساس نگاه تعاملی که با بخش تولید و صنعت داریم به عنوان مثال در تیر ماه تنها 30 درصد از بهای آنچه که فروش داشته‌ایم وصول شده است و این نشان‌دهنده تعامل ما با بخش صنعت است.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی هم نگاه ما به همین شکل است، گفت: اما در این شرایط و با توجه به قرار گرفتن در فصل گرما و اوج مصرف وجود اطمینان به پایداری خطوط برق و انرژی نیازمند تزریق نقدینگی در شبکه است.

این مسئول یادآور شد: انتظار داریم تا شرکت‌ها و صنایع شهرستان که به مجموعه شرکت برق بدهی دارند به صورت ماهانه بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کنند تا از حجم آن کاسته شود.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار