کد خبر: ۱۰۱۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۴
مدیر توزیع برق شهرستان اهر از افزایش 10 درصدی مصرف برق در شهرستان اهر نسبت به سال گذشته خبر داد.
تاروردی پور، گفت: پیک مصرف برق در شهرستان اهر به 26 و نیم مگاوات رسیده است که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

به گزارش "برق نيوز" وی با بیان اینکه انتظار داریم مردم در مدیریت مصرف برق همکاری کنند تا تابستان را بدون خاموشی سپری کنیم افزود: ساده ترین راه را برای مدیریت مصرف برق خاموش کردن لامپ های اضافی است و توصیه ما به مردم این است که در ساعات اوج مصرف برق که مرحله اول از ساعت 11 قبل ازظهر تا ساعت 3 بعد ازظهر و مرحله دوم از ساعت 7 الی 11 شب است، از استفاده لوازم خانگی پرمصرف مانند لباسشویی، اتو، ظرفشویی و جاروبرقی پرهیز کنند.

مدیر توزیع برق شهرستان اهر از شناسایی نزدیک به 200 مشترک پرمصرف برق در شهرستان اهر خبر داد و گفت: مشترکین پرمصرف شامل کسانی می شود که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند و دولت مجوز قطع برق این مشترکان را صادر کرده که قبل از قطع برق، ابتدا تذکر داده و در گام آخر نسبت به قطع برق مشترک مورد نظر اقدام می شود.

وی با اشاره به اینکه برابر مصوبه جدید هیئت دولت، استفاده از لامپ‌های التهابی و مدادی بطور کامل ممنوع شده است، گفت: در صورت مشاهده مشترکینی که از این لامپ‌ها استفاده می کنند، برخورد خواهد شد.

تاروردی‌پور گفت: در سال گذشته به بیش از 2  هزار واحد مسکونی، تجاری، صنعتی و کشاورزی در شهرستان اهر انشعاب برق فروخته شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار