کد خبر: ۱۰۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند با تجلیل از رشادت های 64 شهید کارمند استان برگزار شد.

به گزارش "برق نيوز" در این همایش فرمانده بسیج کارمندان استان ضمن گرامیداشت هفته کرامت و هفته دولت بر تاثیرگذاری ادارات در حفظ ارزش های دینی تاکید کرد و گفت:کارمندان باید روحیه استکبار ستیزی و سبک زندگی اسلامی با توسل به ائمه اطهار را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

سرهنگ پاسدار" پورعظیمی" به عضویت 12 هزار بسیجی در قالب 147 پایگاه بسیج در استان اشاره کرد و افزود: حفظ و حراست از بیت المال، فعال کردن شجره، امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری نشست های بصیرتی، ترویج عفاف و حجاب و بهره گیری از رهنمودهای نهج- البلاغه از جمله وظایف کارمندان بسیجی در ادارات به شمار می رود.

وی همچنین بر گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و اظهار داشت: در صحنه بودن بسیجیان ادارات و حرکت در مدار برنامه های بسیج از جمله نقاط قوت بسیجی بودن کارمندان به شمار می رود.

در ادامه جانشین فرماندهی سازمان بسیج کارمندان کشور با ایراد سخنانی گفت: تربیت نیروهای همتراز با انقلاب و امر به معروف و نهی از منکر از جمله وظایف امروز بسیج به شمار می رود.

سردار "امیرخانی" با اشاره به وجود 22 میلیون بسیجی در کشور خاطرنشان کرد: اگر این افراد آرمان های بسیج را سرلوحه امور خود قرار دهند، کشور به جایگاه شایسته خود دست خواهد یافت.
در این همایش همچنین پدر شهید "رجبعلی قلیزاده" به بیان خاطراتی از آن شهید بزرگوار پرداخت.
در پایان این همایش نیز از آقایان: "محمد حسن مروتی" به عنوان عضو شورای بسیج کارمندان استان، مهندس "محمد صدقی" به عنوان بسیجی فعال، "دانیال رمضانی" به عنوان کارمند بسیجی نمونه شهرستان بجنورد و "مجید نورانی" به عنوان کارمند بسیجی نمونه در شهرستانه مانه و سملقان، همگی از کارمندان شرکت توزیع برق خراسان شمالی تقدیر شد.
 

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار