کد خبر: ۱۰۷۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
بمناسبت هفته دولت 12 پروژه اجراي بزرگ شبكه برق دركلانشهر اهواز با اعتباري بالغ بر 30ميليارد ريال افتتاح و به بهره برداري رسيد.

به گزارش "برق نيوز" مهندس يداله حضرتي مدير عامل اين شركت از بهره برداري 12 پروژه اجرايي در شبكه برق كلانشهر اهواز به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت : با همت دولت تدبير و اميد اين پروژه ها كه در زمينه هاي ساماندهي و نوسازي مناطق حاشيه نشين و روستايي، اصلاح و بهينه سازي شبكه و ساماندهي شبكه روشنايي اجرا و بهره برداري شد.

وي در ادامه افزود : در راستاي طرح ملي و جهادي كاهش تلفات انرژي اقدامات موثري صورت گرفت به طوري كه شبكه برق بيش از 20 روستا ساماندهي شد.

مديرعامل شركت توزيع نيروی برق اهواز ساماندهي و بهينه سازی شبكه های فرسوده برق را از مهمترين اقدامات اين شركت در طول سالهاي اخير خواند و گفت : اين فعاليتها و اقدامات در طول سالهاي اخير دستاوردهاي بزرگ اجتماعي، فني و اقتصادي را به همراه داشته است و موجب كاهش بيش از 8.5 درصد تلفات انرژي شبكه برق اهواز از آغاز طرح جهادي كاهش تلفات گرديده است كه اين مهم باعث افزايش پايداري شبكه ، توسعه انشعابات قانوني و كاهش خاموشي هاي اتفاقاتي برق را به همراه داشته است .

حضرتي در پايان اعلام كرد: اين پروژه ها با اعتباري بالغ بر 30 ميليارد ريال افتتاح و به بهره برداري رسيده است.
منبع: توانیر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار