کد خبر: ۱۴۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
این سامانه با هدف حفاظت و صیانت از نیروی انسانی، افزایش ضریب ایمنی هنگام اجرای عملیات، پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی و تأمین محیطی ایمن جهت اجرای کار در مسیرهای سرعت و نوار مرکزی معابر و حاشیه اتوبان‌ها راه اندازی شده است.
به گزارش برق نیوز, سامانه ترافیکی عملیات برق (استاپ) به منظور دستیابی به برنامه‌های استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد و انجام کار مطابق با روش‌های ایمن و مطمئن، طراحی، تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

به‌گزارش برق نیوز، مهندس "محمدحسین مشکینی" معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ توزیع برق مشهد گفت: این سامانه با هدف حفاظت و صیانت از نیروی انسانی به عنوان با ارزش‌ترین و مهم‌ترین سرمایه، افزایش ضریب ایمنی هنگام اجرای عملیات، پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی و تأمین محیطی ایمن جهت اجرای کار در مسیرهای سرعت و نوار مرکزی معابر و حاشیه اتوبان‌ها راه اندازی شده است.

وی با اشاره به دیگر اهداف راه‌اندازی سامانه استاپ گفت: حمل و نقل تجهیزات مناسب ترافیکی، واکنش در شرایط اضطراری، تأمین روشنایی محیط کار در زمان عملیات غیر وقت اداری (کار در شب) و افزایش کیفیت و ایمنی و خدمات رسانی مطلوب به زائرین و مجاورین حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه محسوب می‌شود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار