کد خبر: ۱۵۰۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
همزمان با سالروز ميلاد حضرت ابالفضل العباس(ع) و حضرت امام سجاد (ع) و گراميداشت روزجانباز ، با حضور مديرعامل ، معاونان و جمعي از ايثارگران اين شركت از رشادت ها و فداكاري هاي ايشان تجليل شد.
به گزارش برق نیوز، همزمان با سالروز ميلاد حضرت ابالفضل العباس(ع) و حضرت امام سجاد (ع) و گراميداشت روزجانباز ، با حضور مديرعامل ، معاونان و جمعي از ايثارگران اين شركت از رشادت ها و فداكاري هاي ايشان تجليل شد و مهندس كاظمي پاي صحبت سرافرازان هشت سال دفاع مقدس و خاطره هاي جنگ تحميلي و درد ودل ايشان نشست.

كاظمي مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان زنجان در آيين بزرگداشت وتجليل از ايثارگران اين شركت ضمن تبريك اعياد شعبانيه و روز جانباز به جايگاه شهداي انقلاب اسلامي و ايثارگران دفاع مقدس اشاره كرد و گفت : شهدا و ايثارگران در برهه حساسي از تاريخ به دفاع از تماميت ارضي وملي ما در برابر دشمن قيام كرده وجان ومال خويش را در اين راه فدا كرده اند و به عنوان قهرمانان تاريخ اين ملت همواره قابل احترام وستايش اند .

ايشان خاطرنشان كرد: اقتدار امروز كشور حاصل ايثارگري هاي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و به بركت مقاومت آزادگان،جانبازان و شهدا به دست آمده است و خاطره هاي هشت سال دفاع مقدس را ميراث گران قيمتي است كه بايد براي مستند سازي، ثبت، ضبط و انتقال ارزش هاي آن به نسل هاي بعد تلاش شود و از ايثارگران خواست تا خاطره هاي دفاع مقدس را جمع آوري و منتشر كنند و تاكيد كرد: دراين زمينه شركت توزيع نيروي برق استان زنجان هزينه هاي چاپ و انتشار چنين مجموعه اي را متقبل خواهدشد.

در بخش ديگري از اين مراسم حسين باقري و داود ژاله محرابي از ايثار گران اين شركت به خاطره گويي از دوران دفاع مقدس پرداختند و تصريح كردند : جنگ يك واقعه زشت و ناهنجار بوده و هيچ گاه در هيچ جاي دنيا جنگ را مقدس نمي شمارند و دليل اينكه هشت سال جنگ تحميلي كشور عزيزمان ايران بنام دفاع مقدس خوانده مي شود اينست كه در آن زمان همه رزمندگان مقاومت و دفاع از ميهن شان را يك وظيفه نمي دانستند و بر حسب اعتقادات ديني وباورهاي مذهبي خود بدون هيچ چشم داشتي در برابر دشمن ايستادگي كردند . بنابراين نمي توان مقياس ومحكي مادي ودنيوي در برابر رشادت هاي ايثارگران تعيين كنيم.

در ادامه بهنام تاران فرزند نورالدين تاران جانباز از كارافتاده جنگ تحميلي، به سختي و دشواري هاي پرستاري از پدر جانبازشان پرداخت وگفت : پدرم جانباز 30 درصد در دوران دفاع مقدس آن قدر عشق و علاقه به حضور در ميدان جنگ داشت كه براي جانبازي در راه خدا تنها متوجه دفاع از سرزمين و تعالي دين مبين اسلام بودند. يادمان باشد كه جانبازان سرافراز همان مردان نيكي هستند كه زمان باريدن آتش و گلوله بر سر هموطنانمان، غيرت و مردانگي شان به خروش آمد تا براي دفاع از جان و ناموس، عزيزترين چيز را كه همان جان است ، تقديم كنند اما اجازه ندهند متجاوز و بيگانه به خاك پاك كشور تعدي كند و اگر امروز ايران لنگرگاه ثبات و امنيت در منطقه و جهان است به خاطر همان ايثار و فداكاري جانبازان است.جانبازان همان قهرمانان و فرماندهان جنگ هستند كه برخي از آنها اكنون در كمال گمنامي در آسايشگاه ها و مراكز درماني زندگي مي كنند ، در حاليكه اين كوچكترين وظيفه ما در قبال جوانمردي و حيا و فداكاري آنهاست.

در پايان مراسم با اهداء لوح سپاس از ايثارگران اين شركت كه نيمي از ايشان را بازنشستگان پرافتخار در عرصه ي صنعت برق بودند ، قدرداني شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار