کد خبر: ۱۶۲۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۵
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: نقش صنعت برق در تامین امنیت کلیدی است.
به گزارش برق نیوز، سرهنگ کیومرث عزیزی امروز(26تیر) در نشست هم اندیشی با مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مشاركت سازمان ها و نهادها در ارتقای امنیت اجتماعی و تحقق امنیت پایدار نقش كلیدی و تاثیرگذار دارد.

وی بابیان اینکه وجود روشنایی موجبات کاهش جرم و سرقت را فراهم می سازد، افزود: صنعت برق یک صنعت زیربنایی است و نیاز به حفاظت و حراست ویژه داردو با توجه به نياز همگان به برق و روشنايي، بايد اقدامات بازدارنده، براي کاهش سرقت انرژی  ولوازم وتجهیزات برقی ، مورد توجه بيشتري قرار بگيرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: اقدامات مراکز 110و197در نیروی انتظامی از منظر خدمات غیر حضوری، تسریع و  تسهیل در ارایه خدمات، مشابه مرکز 121 در صنعت برق  است.

وی تصریح کرد: ایجاد امنیت و توسعه عدالت اجتماعی در جامعه اولویت نیروی انتظامی است و این نهاد با احساس مسئولیت در برابر مردم و پیگیری به موقع انجام وظیفه می کند.

در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی در پیشگیری از سرقت و تجهیزات برقی مسروقه قدردانی کرد.

مهندس محمد اله داد با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه در زمینه ناامنی و بالا بردن احساس امنیت اجتماعی بین مردم خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق مرکزی با تعامل بیشتر می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی بستر سازی فرهنگی در راستای مقابله با سرقت انرژی با فرهنگ سازی، تبدیل سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار،تشکیل گروه « بازوی برق » بازرسی ویژه برق که در خصوص مبارزه با پدیده ناشایست سرقت انرژی و تجهیزات برقی و ... فعالیت می کنند را از جمله فعالیت های این شرکت در این راستا عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان اینکه حراست از تجهیزات بیت‌المال وظیفه همگانی است، افزود: تعامل و مشارکت نیروی انتظامی و صنعت برق نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی وسرقت انرژی و تجهیزات برقی دارد.

منبع: شبستان
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار