کد خبر: ۲۳۹۲
تاریخ انتشار : ۱۶:۴۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
فرماندار جهرم خبر داد:
فرماندار ویژه‌ی شهرستان جهرم گفت: تعرفه‌ی برق این شهرستان در ایام تابستان کاهش داده می‌شود. کاهش تعرفه‌ی برق شهرستان جهرم، براساس مصوبه هیئت وزیران اجرایی می‌شود.

به گزارش "برق نیوز"  «علی‌حسین رعیتی‌فرد» در جمع خبرنگاران افزود: کاهش تعرفه‌ی برق شهرستان جهرم، براساس مصوبه هیئت وزیران اجرایی می‌شود.

وی گفت: براساس این مصوبه، تعرفه برق شهرستان جهرم در ماه‌های خرداد و تیر براساس تعرفه‌ی منطقه 2 گرمسیری و در ماه‌های مرداد و شهریور، متناسب با تعرفه‌ی منطقه‌ی یک گرمسیری، محاسبه می‌شود.

فرماندار ویژه‌ی جهرم با قدردانی از رضایی، نماینده‌ی مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: قرار است از تابستان 93، مبنای محاسبه‌ی قبوض برق، تعرفه‌های جدید باشد.

رعیتی‌فرد گفت: با اعمال این تعرفه جدید، هزینه‌ی برق مشترکان در شهرستان جهرم، به حدود یک چهارم کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به وقوع خشکسالی‌های پی‌در پی در سال‌های اخیر، افت سطح آب در چاه‌ها و گرمای شدید هوا در این شهرستان، گفت: طی سال‌های اخیر کولرهای آبی دیگر پاسخگو نبوده و مردم مجبور بودند از کولرهای گازی استفاده کنند.

فرماندار ویژه‌ی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: کاهش مبنای محاسبه‌ی مصرف انرژی برق نباید سبب افزایش میزان مصرف شود و شهروندان همانند سال‌های گذشته در مصرف انرژی، باید رعایت اعتدال و صرفه‌جویی را داشته باشند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: برق ، تعرفه برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار