کد خبر: ۲۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
مدیر فروش شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت:
مدیر فروش شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت: میانگین مصرف برق مشترکان خانگی در استان 50 درصد از میانگین کشوری کمتر است.
کاوه بهفر در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: میانگین مصرف مشترکان برق در این استان یک هزار و 373 کیلووات است.

وی اضافه کرد: این درحالی است که سرانه مصرف برق مشترکان خانگی در کشور دو هزار و 609 کیلووات و دو برابر میزان مصرف مشترگان خانگی در این استان است.

وی افزود: همچنین در بخش مشترکان تجاری نیز میزان مصرف برق در استان به نسبت میانگین کشوری 30 درصد کمتر است و این نشان از رعایت الگوی مصرف در بین مشترکان خانگی و تجاری استان دارد.

به گزارش "برق نیوز" وی میانگین مصرف برق مشترکان تجاری در استان خراسان شمالی را یکهزار و 925 کیلووات اعلام کرد که میانگین این رقم در کشور سه هزار و 440 کیلووات است.

بهفر تعداد روستاهای برخوردار از برق در این استان را 886 پارچه عنوان کرد که 21 روستای زیر 20 خانوار استان همچنان فاقد برقند و اکنون شرکت برق برنامه برق دار کردن این روستاها را در دستور کار دارد.

وی شمار مشترکان برق استان را 297 هزار خانوار اعلام کرد که 13 هزار خانوار آن در سال جاری به جمع مشترکان برق استان پیوسته اند.

این مسوول میزان برق مصرفی سالانه خراسان شمالی را در 10 ماه امسال 900 هزار مگاوات اعلام کرد که این رقم نسبت به سال قبل هشت درصد بیشتر شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار