کد خبر: ۲۶۱۱
تاریخ انتشار : ۰۸:۲۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
معاون شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد؛
معاون امور مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارزش قبض بهاء مشترکان برق این استان ماهیانه ۴۰ میلیارد ریال است که ۴۰ درصد آن وصول نمی‌شود.
به گزارش "برق نیوز" معاون مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد همچنین  از سوختن 400 ترانس برق در این استان در هر سال خبر داد.

اسکندری افزود: در گذشته سالانه شاهد سوختن 400 دستگاه ترانس بودیم که با اقدامات انجام شده توانستیم این عدد را به 120 مورد کاهش دهیم.

وی بیان کرد: مشترکان غیر مجاز برق، وجود درختان در داخل شبکه برق، رعد و برق و در برخی مواقع تیر اندازی در اعیاد و مراسمات عروسی دلیل سوختن ترانس های برق در این استان است.

اسکندری با اشاره به اینکه ولتاژ برق در این استان 220 است، خاطرنشان کرد: وقتی سیمی پاره شود و به سیم دیگر برخورد کند ولتاژ تبدیل به 440  و موجب خساراتی می شود.

وی عنوان کرد: برای جلوگیری از سوختن ترانس ها گروهای جمع آوری برق های غیر مجاز را افزایش دادیم و اصلاح شبکه های برق را در دستور کار قرار دادیم.

اسکندری افزود: همچنین در این زمینه اصلاح حرص درختان، تقویت سیستم گراند داخل شبکه و نصب برق گیر سر ترانس های برق را در دستور کار قرار دادیم.

معاون شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین مشکل خاموشی برق در این استان ناشی از برق های غیر مجاز است که به دلیل اینکه به صورت قلاب روی شبکه می اندازند و نوری ایجاد می کند که سبب خردگی و قطع سیم می شود و فاز به فاز برخورد می کند و سبب خاموشی می شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار