کد خبر: ۳۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
مرداد 93 در گناباد برگزار می شود:
ششمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد مرداد 93 برگزار می شود.
به گزارش "برق نيوز" ششمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد مرداد 93 برگزار می شود.

جناب آقای دکتر روحانی دبیر کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران از رایزنی های فشرده جهت اخذ ایندکس IEEE برای مقالات با زبان انگلیسی خبر داد و خاطر نشان که با توجه به کسب امتیازات لازم جهت اخذ ایندکس به احتمال قوی مقالات انگلیسی کنفرانس در پایگاه مقالات IEEE درج  خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد گفت:دریافت 1455 مقاله کامل از مراکز علمی و پژوهشی و صنعتی سراسر کشور در سومین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران و رشد بالای مقالات نسبت به کنفرانس های قبلی ، تشکیل کمیته علمی مرکب از اعضاء هیات علمی برجسته چند دانشگاه به منظور تعیین روش داوری مقالات و انتخاب تعداد  611 مقاله بصورت سخنرانی  از میان مقالات دریافتی که دارای اولویت بیشتری بودند به همت والای تعداد زیادی از چهره های علمی کشور در هیات داوران از دستاوردهای قابل ملاحظه کنفراس است که بصورت مجموعه چکیده مقالات پنجمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در گرایشهای الکترونیک ، قدرت ، مخابرات ، کنترل ،کامپیوتر،آموزش مجازی، فناوری اطلاعات و مهندسی پزشکی شامل یک جلد و یک لوح فشرده است که در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

مهلت ارسال متن کامل مقالات تا 31 اردیبهشت 1393 خواهد بود. تاریخ برگزاری همایش از 28 الی 30 مرداد 1393 است که در گناباد برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس به آدرس   www.iceee.ir مراجعه فرمایید.
برچسب ها: گناباد ، کنفرانس ، همایش ، برق ، ششمین
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار