کد خبر: ۵۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
با توجه به ضرورت اجرای برنامه ­های مدیریت بار در شبکه برق کشور و اجرایی کردن برنامه ­های پاسخگویی بار، پروژه تنوع ­بخشی به تعرفه­ های مشترکین برق کشور در سال گذشته در سازمان بهره­ وری انرژی ایران کلید خورد.

به گزارش "برق نيوز" با توجه به ضرورت اجرای برنامه ­های مدیریت بار در شبکه برق کشور و اجرایی کردن برنامه ­های پاسخگویی بار، پروژه تنوع ­بخشی به تعرفه­ های مشترکین برق کشور در سال گذشته در سازمان بهره­ وری انرژی ایران کلید خورد که ماحصل آن تدوین پیش­نویس آیین ­نامه مربوطه در قالب فصل هفتم آیین ­نامه تکمیلی تعرفه­ های برق شد. مطابق این آیین ­نامه به شرکت ­های برق منطقه ­ای و توزیع نیروی برق اجازه داده می­شود که با هدف ایجاد انگیزه و مشارکت دادن مصرف کنندگان بزرگ برق در برنامه­ های مدیریت بار، علاوه برگزینه­ های موجود در آیین ­نامه فعلی تعرفه­ های برق، گزینه­ های تنوع جدیدی را به مشترکین موثر در برنامه ­های مدیریت بار ارائه نمایند.

 
این طرح در اولین جلسه هیأت مدیره شرکت توانیر در سال جاری مطرح و با استقبال اعضاء مواجه گردید و مقرر گردید این آیین ­نامه پس از ایجاد زیرساخت­های لازم از جمله آموزش و آگاهسازی کارشناسان و مدیران صنعت برق، تهیه نرم ­افزارهای مورد نیاز و تدوین نظام نامه اجرا از ابتدای سال 94 به اجرا گذاشته شود.


لینک­های مرتبط برای دانلود:

آیین نامه اجرایی برنامه های پاسخگویی بارآیین نامه اجرایی برنامه های پاسخگویی بار

گزارش تنوع بخشی به تعرفه های برق با هدف مدیریت بار الکتریکیگزارش تنوع بخشی به تعرفه های برق با هدف مدیریت بار الکتریکی

منبع: سابا
برچسب ها: برق ، مدیریت بار
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار