کد خبر: ۹۵۹۵
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۴
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق سمنان گفت: صرفه جویی 10 درصدی مشترکان در مصرف برق وسایل برودتی، به مدیریت 12 میلیون و 700 هزار کیلووات ساعت انرژی کمک می کند.

به گزارش "برق نيوز" احمد غنی پور گفت: مقدار انرژی مصرفی تجهیزات سرمایشی این استان در تابستان سال گذشته 127 هزار مگاوات ساعت بود.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به رشد 6 درصدی مصرف برق در تابستان سال 93 نسبت به مدت مشابه سال 92، به منظور گذر از اوج بار مصرف برق در تابستان امسال و اعمال نشدن خاموشی احتمالی، مشترکان برق به صرفه جویی 10 درصدی توجه داشته باشند.

وی تاکید کرد: تعمیر دوره ای تجهیزات سرمایشی، استفاده از لوازم برقی دارای برچسب انرژی مناسب، مدیریت بهینه مصرف برق در ساعت های اوج مصرف از ساعت 11 الی 15 و از غروب آفتاب به مدت چهار ساعت، مهم ترین مواردی است که مشترکان برق با رعایت آنها می¬توانند به صرفه جویی 10 درصدی انرژی برق دستیابی داشته باشند.

بهره گیری از کولرهای آبی به جای کولرهای گازی، با توجه به اقلیم خشک و پائین بودن میزان رطوبت نسبی در استان سمنان، توصیه جدی به شهروندان برای کاهش مصرف برق در تابستان است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار