کد خبر: ۱۰۷۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳:۳۴ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
رییس اداره برق بیجار گفت: همزمان با دومین روز هفته دولت، 13پروژه برق رسانی روز سه شنبه در این شهرستان به بهره برداری رسید.
محسن ابراهیمی  با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بهره برداری از پروژه برق رسانی به 138واحد مسکن مهر را یکی از این پروژه ها عنوان کرد.
به گفته او بیش از سه میلیارد ریال برای این پروژه ها از منابع داخلی وزارت نیرو با همکاری فرمانداری از محل ماده 180 هزینه شده است.
وی به موفقیت اداره برق شهرستان بیجار در خصوص کسب عنوان کمترین خاموشی اشاره کرد و گفت: همکاری و تعامل با ادارات و نهادهای خدمات رسانی مانند شهرداری جهت روشنایی معابر، بوستان ها، تامین روشنایی با کمترین خاموشی در سطح روستاها و تسریع اجرای پروژه های عام المنفعه از اولویت های کاری این اداره است.
رییس اداره توزیع برق شهرستان بیجار همچنین از انتقال برق به تمام روستاهای بالای 10 خانوار شهرستان خبر داد و افزود: در صورت لزوم و وجود امکانات زمینی برای نصب تجهیزات فنی، روستاهای با جمعیت کمتر نیز برقدار خواهند شد.
شهرستان بیجار با پنج شهر و حدود 262روستا در شرق استان کردستان واقع شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار