کد خبر: ۱۱۷۳۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴
مدیر توزیع برق شهرستان فاروج، ضمن ارائه گزارشی به تشریح فعالیت های انجام شده این مدیریت در هفته پدافند غیرعامل پرداخت.
مهندس "ابوالفضل دیمه کار" گفت: پیش از هر اقدامی با ادارات و مراکز حساس مکاتبه شده تا برای اجرای مانور در روز یاد شده آمادگی داشته باشند.

وی با بیان این که شناسایی مراکز حساس فاقد مولد اضطراری و انجام مکاتبه برای تهیه مولد از دیگر اقدامات انجام شده پیش از اجرای مانور بود افزود: پس از آن گروه های اجرایی ضمن بازدید و سرویس و کنترل تاسیسات، از آماده به کار بودن موتور برق انبار بحران شهرستان اطمینان حاصل کردند.

به گفته این مسئول همچنین کسری و نواقص احتمالی تجهیزات انبار توسط گروه یاد شده به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه از دیزل ژنراتورهای مراکز حساس بازدید به عمل آمد تا از آماده به کار بودن آن ها در مانور اطمینان حاصل شود.

مدیر توزیع برق شهرستان فاروج در ادامه برگزاری مانور برقانی در محل ستاد نیروی انتظامی شهرستان را آخرین اقدام انجام شده در هفته پدافند غیرعامل ذکر و خاطرنشان کرد: این مانور 16 دقیقه به طول انجامید و سپس تمامی عوامل در جلسه پدافند غیرعامل با حضور مقامات شهرستانی مشارکت کردند.

گفتنی است: گزارش نهایی از وضعیت آماده به کار بودن مولدهای اضطراری مراکز حساس و مهم از تمامی شهرستان های استان گرداوری شده است که در نشستی ویژه در استانداری خراسان شمالی مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار