کد خبر: ۱۲۳۲۲
تاریخ انتشار : ۱۴:۰۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴
دفتر نمایندگی سابا با همکاری شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان همدان همایش بهینه سازی مصرف انرژی در بخش کشاورزی را در تاریخ 23 آذر ماه در همدان برگزار نمود.
این گزارش می افزاید:درابتدای این سمینار خانم مهندس یوسفی رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در خصوص نحوه همکاری کشاورزان در تابستان در ساعات اوج مصرف از ساعت 8 تا 12 شب و همکاری و تعامل آنها در خصوص خارج کردن چاههای کشاورزی از مدار در ساعات پیک مطالبی ارائه نمود.

به گزارش برق نیوز، ایشان افزود با توجه به اینکه فصل تابستان فصل کار و تلاش کشاورزان محترم می باشد، این سمینار در فصل زمستان برگزار شده تا طرح های ابلاغی از سوی وزارت نیرو به اطلاع کشاورزان محترم برسد که خوشبحتانه در سال جاری تعداد 2552 از کشاورزان محترم در این طرح همکاری داشتند و منجر به کاهش حدود 68 مگاوات پیک بار تابستان شده است.

در ادامه کارشناسان دفتر نمایندگی سابا مطالبی با عنوان آمار و اطلاعات انرژی ، مدیریت مصرف آب ، ارتقاء تأسیسات برقی ، دستورالعمل وزارت نیرو ، تعرفه های کشاورزی و استفاده و انتخاب صحیح الکتروپمپ های شناور و عمودی در جهت بهینه سازی مصرف انرژی را ارائه نمودند
منبع: سابا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار