کد خبر: ۱۲۷۲۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
با حضور مديريت محترم عامل و جمعي از معاونين و مديران از کليه بانوان عفيفه در راستاي ترويج فرهنگ حجاب و عفاف شرکت توزيع برق استان لرستان طي مراسمي تجليل بعمل آمد.
با برگزاري مراسمي از سوي مديريت محترم عامل از بانوان شرکت توزيع برق استان لرستان و ديگر مديريتهاي برق شهرستانهاي تحت امر تجليل و قدر داني بعمل آمد .

به گزارش برق نیوز به نقل از آنا، درطي اين مراسم مهندس بحرينی مديرعامل شرکت با حضور هميشگي گرم و سبز خودشان دراين نشست صميمي که با بانوان شاغل در شرکت داشتند با اشاره به نقش خطير زنان شاغل که همواره مي کوشند تا در دوسنگر خانواده و اجتماع و با استفاده از مهارت تطبيق بين اين دو موفق باشند ،زن را جانشين خدا در روي زمين دانست که در مقام مادري وظيفه تربيت و بقاي نسل را عهده دار است و ضامن سلامت جامعه است و در مقابل وظيفه ما مردان است که در جايگاههاي مختلف به عنوان مدير، همسر، پدر و برادر قدردان و خدمتگزار خوبي باشيم.

 درادامه اين مراسم معاونت مالي و پشتيباني شرکت آقاي کوشکي ابراز داشتند زنان شاغل در شرکت توزيع همواره دوش به دوش مردان از هيچ کوششي تا رسيدن به اهداف شرکت دريغ ننموده اند و گاهاَ تا پاسي از شب با شرکت در جلسات و کميته هايي که بدين منظور تشکيل شده است با حضورشان توانسته اند نقش موثر و کليدي داشته باشند ومانيز در مقابل وظيفه داريم عليرغم مشکلات نقدينگي براساس دستورالعملها به نحوي از انحا از جمله مراسم روز زن ، حجاب و عفاف و ديگر مناسبتها با قدر داني از ايشان يادآور زحماتشان در رسيدن به موفقيتهايمان باشيم .

در ادامه اين مراسم سليماني مدير امور کارکنان تصريح کردبا تدابير خوب انديشيده شده توسط مديرعامل توانسته ايم با استفاده از روشهاي نوين مديريتي و با توان و مشارکت زنان درتعامل ومديريت موثر از جمله شرکتهاي سر آمد وموفق باشيم که در مدت زمان کوتاهي در گروه شرکتهاي با رتبه A باشيم و در مقابل از هيچ کوششي فروگذار نبوده ايم تا پاسخگوي قانوني نيازهاي اين قشر زحمت کش باشيم.

در پايان اين جلسه نيز مدير روابط عمومي و دبير شوراي فرهنگي وفرمانده پايگاه بسيج شهيد مدني شرکت ومشاوربانوان نيز با تشکر از بانوان شاغل که همواره توانسته اند با رعايت حجاب و شئونات اسلامي و پشتکار و هميت ما را درسيدن به اهداف وموفقيتهاي کسب شده ياري دهند با حضور مديريت عامل و ديگر معاونين با اهدا هدايايي از کليه بانوان تجليل بعمل آوردند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار