کد خبر: ۱۳۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۸:۱۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر صورت گرفت؛
همزمان با ششمین روز از دهه فجر هفت پروژه برق‌رسانی در بیجار با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 658 میلیون ریال به صورت همزمان افتتاح شد.
ظهر امروز به مناسبت ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور فرماندار و برخی از مسئولان 7 پروژه برق‌رسانی در بیجار افتتاح شد.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق بیجار در مراسم افتتاحیه پروژه روشنایی معابر بلوار حافظ شهر بابارشانی که به صورت نمادین انجام شد با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح 7 پروژه به صورت همزمان اظهار کرد: این 7 پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 658 میلیون ریال افتتاح شد.

محسن ابراهیمی با اشاره به این هفت پروژه برق‌رسانی افزود: روشنایی معابر بلوار حافظ، اصلاح شبکه برق بابارشانی، احداث شبکه برق شهرک فرهنگیان، اصلاح شبکه برق روستای زینل، تأمین برق متقاضیان متفرق روستایی، احداث و نصب سلول خورشیدی دبیرستان فرزانگان از جمله این پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: شرکت تولید برق استان و وزارت نیرو از جمله ارگان‌هایی است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسالت خود را به طور کامل به اتمام رسانده و اکنون تمامی روستاها از نعمت برق‌ برخوردار هستند.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق بیجار خاطرنشان کرد: میزان اعتبار پروژه روشنایی معابر بلوار حافظ شهر بابارشانی را 440 میلیون ریال اعتبار عنوان کرد.

ابراهیمی به رسالت شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بیجار اشاره و بیان کرد: برق بیجار با مأموریت دریافت انرژی الکتریکی از مبادی ورودی، ارائه خدمات توزیع برق و فروش انرژی الکتریکی به مشترکین و حفظ و نگهداری تأسیسات الکتریکی شبکه‌های توزیع نیروی برق و تأمین روشنایی معابر عمومی در وضعیتی مطلوب و پایدار در حوزه جغرافیایی این شهرستان فعالیت می‌کند.

این مسئول ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بیجار در عرصه ارائه این خدمات ملزم به اجرای دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها و مقررات و استانداردهای وزارت نیرو و نیز قوانین و مقررات ایمنی و بهداشتی حرفه‌ای و زیست محیطی مراجع قانونگذار است.
برچسب ها: برق ، محسن ابراهیمی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار