کد خبر: ۱۳۶۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۸ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
مسابقات جام فجر آقایان با مشارکت 288 نفر از همکاران شرکت توزیع برق استان به کار خود پایان داد.در دهه مبارک فجر امسال، یک دوره مسابقه ورزشی بین همکاران شرکت برگزار شد که این مسابقات در 6 رشته تیمی و انفرادی، فضای رقابت ورزشی بین 288 نفر را ایجاد کرد.
به گزارش برق نیوز، مسابقات جام فجر آقایان با مشارکت 288 نفر از همکاران شرکت توزیع برق استان به کار خود پایان داد.

رئیس کمیته ورزش شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت: در دهه مبارک فجر امسال، یک دوره مسابقه ورزشی بین همکاران شرکت برگزار شد که این مسابقات در 6 رشته تیمی و انفرادی، فضای رقابت ورزشی بین 288 نفر را ایجاد کرد.

مهندس "مصطفی معنوی" برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، بدمینتون، دارت، شطرنج و پینگ پنگ را از جمله مسابقات برگزار شده در این ایام ذکر کرد و گفت: در مسابقات فوتسال که 4 روز به طول انجامید، تیم های توزیع برق فاروج، جاجرم و ستاد اول تا سوم شدند.

وی همچنین تیم های توزیع برق اسفراین، جاجرم و شیروان را سه تیم برگزیده در مسابقات دوره ای والیبال عنوان کرد.

به گفته این مسئول در مسابقات پینگ پنگ نیز، آقایان: "مسعود کاظمی" از بجنورد ، "امید عباسی" از ستاد و "ابوالفضل دیمه کار" از توزیع برق فاروج عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی همچنین از برگزاری مسابقات بدمینتون در این ایام خبر داد و گفت: در این مسابقات نیز "محسن وحیدی"  از جاجرم اول و "علی صادقی" و "محسن حاتمی"  از ستاد و توزیع برق بجنورد به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس کمیته ورزش شرکت توزیع برق خراسان شمالی همچنین از برگزاری مسابقات دارت در گروه های دو نفره یاد کرد و افزود: در این رقابت ها، "ولی صادقی" و "علی کرامتی پور" در تیم نخست جای گرفتند و "سید محمد باقر زاده" و "خداداد سیار" تیم دوم شدند و "مجید کریم نژاد" و "محمد حسن مروتی" موفق به تسخیر  جایگاه سومی شدند.

گفتنی است: مشارکت همکاران شرکت توزیع برق خراسان شمالی در مسابقات جام فجر، نسبت به سال گذشته بیش از 64 درصد رشد داشته است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار