کد خبر: ۱۵۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
جلسه افتتاحيه ارزيابي عملكرد شبكه انتقال و فوق توزيع برق منطقه اي اصفهان با حضور ارزيابان ، مدير عامل شركت برق منطقه اي اصفهان ، معاون بهره برداري و مديران بهره برداري اين شركت در سالن اجتماعات معاونت بهره برداري برگزار شد .

به گزارش برق نیوز ، در اين جلسه مهندس موسي رضايي مديرعامل اين شركت، با ارائه سخناني ارزيابي را منشاء تبادل نظر و تجربيات عنوان كرد وگفت: در ارزيابي هدف اخذ رتبه و نمره نيست بلكه ارتقاء فعاليت ها و اصلاح نقاط قابل بهبود و تقويت نقاط قوت است.

مهندس موسي رضايي در ادامه ضمن معرفي ماموريت شركت گفت : برق منطقه اي اصفهان مسئوليت انتقال انرژي الكتريكي در دو استان اصفهان وچهارمحال بختياري را عهده دار است و با توجه به وجود بيش از ده هزار كيلو متر شبكه انتقال و فوق توزيع، تغييراتي در ساختار بهره برداري انجام گرفته است.

موسي رضايي افزود: با تشكيل سه امور، شرايط رسيدگي به موقع تعميرات و نگهداري شبكه فراهم شده است و يك تحول ايجاد شده و موضوعات برنامه PMبا برنامه ريزي منسجم و منظم در حال انجام است .

وي در ادامه گفت : براي اولين بار در سطح شركت هاي برق منطقه اي درايران با استفاده از نظرات مشاور، قرارداد تعميرات و نگهداري بازنگري شده است.

مدير عامل برق منطقه اي اصفهان اظهار نمود : در حوزه ستادي بهره برداري يك امور هماهنگي و نظارت ايجاد كرده ايم كه ضمن هماهنگي سه امور مسائل ساختماني، تعميرات، ايمني، نت و... را پيگيري كند.

وي در پايان سخنان خود ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در مورد اقتصاد مقاومتي، اتكاء به منابع انساني و دانش فني آنها و رسيدن به اهداف مورد نظر را بخشي از اقتصاد مقاومتي دانست .

در ابتداي اين مراسم مهندس علي اسلامي معاون بهره برداري ، موضوع ارزيابي را فرصت بهبود دانست و گفت: در ارزيابي هاي قبلي از نتايج ارزيابي نهايت استفاده را برده ايم و اميدواريم در اين ارزيابي نيز از دانش و تجربه ارزيابان بهره مند شويم .

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید بهادری
|
United States of America
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
1
0
نتایج ارزیابی را از کجا دریافت کنیم تا وضعیت خودمان را با بقیه مقایسه کنیم و کیفیت و کمیت کارمان را بهبود دهیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار