کد خبر: ۱۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۲
مدیرعامل شرکت راه آهن:
مدیرعامل شرکت راه آهن با بیان اینکه تاکنون سرمایه گذاری برای برقی کردن سایر مسیرهای راه‌آهن اعلام آمادگی نکرده است، گفت: تا پایان کار این دولت، قطار برقی تهران - مشهد با سرعت 200 کیلومتر اجرایی می‌شود.

به گزارش "برق نیوز" محسن پورسید آقایی در خصوص پروژه‌های برقی کردن خطوط راه آهن اظهار داشت: در حال حاضر فقط برقی کردن مسیر تهران - مشهد در دستور کار راه آهن قرار دارد و به دنبال این هستیم که از منابع فاینانس برای این پروژه بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه هنوز این پروژه شروع نشده است، اظهار داشت: اتمام پروژه بستگی به تامین منابع دارد اما پیش بینی می کنیم که حداکثر تا اواسط سال آینده قراداد فاینانس عملیاتی شده و کار اجرایی شروع شود که از زمان شروع سه سال طول می کشد که کار به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت راه آهن خاطر نشان کرد: امیدواریم تا پایان کار این دولت، قطار تهران - مشهد برقی با سرعت 200 کیلومتر را اجرایی کنیم که تاثیر زیادی بر افزایش کیفیت و سرعت خدمات‌دهی دراین مسیر دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص سایر پروژه های راه آهن برای برقی کردن خطوط، اظهار داشت: بستگی به جذب سرمایه گذار در دیگر پروژه‌ها دارد اما تاکنون سرمایه گذاری برای مسیرهای دیگر اعلام آمادگی نکرده است.

پورسید آقایی با اشاره به اجرای کنترل و سیگنالینگ( ATS) در مسیر تهران - مشهد، بیان کرد: در حال حاضر بخش اول این طرح در مسیر تهران - مشهد آماده افتتاح است که قابل تنظیم بر روی سرعت های متفاوت خواهد بود.

منبع: مهر
برچسب ها: برقی ، قطار
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار