کد خبر: ۱۸۶۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۵ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵
در صعود پاییزه سراسری بانوان کشور که به میزبانی هیئت کوهنوردی خراسان شمالی برگزار شد، سه تن از کارکنان شرکت توزیع برق استان خراسان شمالی، ارتفاعات 2 هزار و 600 متری سالوک استان را فتح کردند.
به گزارش برق نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، سه تن از کارکنان این شرکت در صعود پاییزه سراسری بانوان کشور به ارتفاعات 2 هزار و 600 متری سالوک استان مشارکت داشتند.

رئیس هیئت کوهنوردی شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت: همزمان با قبول میزبانی صعود پاییزه بانوان سراسر کشور از سوی هیئت کوهنوردی استان، سه تن از بانوان همکار شرکت توزیع برق استان نیز در این صعود حضور یافتند.

رضا لنگری با اشاره به این که این صعود طی دو روز و در آب و هوای بسیار سرد و وزش باد شدید انجام شد افزود: خوشبختانه بانوان همکار شرکت کننده به دلیل برخورداری از تجربه کوهنوردی های دشوار در برنامه های پیشین، توانستند صعود موفقی را داشته باشند.

وی به حضور 152 بانوی کوهنورد از سراسر کشور در این برنامه ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: مسیر صعود از روستای رختیان انجام گرفت و کوهنوردان پس از افتتاح خانه کوهنورد این روستا، در این مهمانسرا اطراق کردند.

به گفته این مسئول ورزشی، صبح روز بعد، کوهنوردان در دو گروه مسیرهای عادی و فنی را برای صعود انتخاب کردند و به این ترتیب تجربه های متفاوتی از سنگ نوردی و صخره نوردی در ارتفاعات خراسان شمالی برای کوهنوردان اقصی نقاط ایران ثبت شد.

در این برنامه، خانم ها: "طیبه علی آبادی"، "مونا خوارزمی" و "زکیه طلوعی" از شرکت توزیع برق خراسان شمالی حضور داشتند که "علی آبادی" علاوه بر فعالیت ورزشی، به عنوان عضو کمیته اسکان در میزبانی این برنامه بزرگ نقش آفرینی کرد و در انتها مورد تقدیر مقامات کوهنوردی استان نیز قرار گرفت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار