کد خبر: ۲۹۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
درخواست اهالی روستای خدا آباد شهرستان قصرقند:
اهالی روستای خدا آباد شهرستان قصرقند از مسئولان می‌خواهند تا به انتظار ۲۰ ساله آن‌ها برای برق‌رسانی به روستایشان مساعدت کنند. پیش از این بارها و بارها گفته شده بود که تمام روستاهای بالای 20 خانوار برقدار شده اند.

به گزارش "برق نيوز"  روستای خداآباد در دو کیلومتری شبکه برق قرار دارند اما از این نعمت بی‌بهره هستند.

نزدیک به 20 سال است که اهالی روستای خداآباد در انتظار برق‌رسانی به روستایشان هستند اما هنوز در حسرت و انتظار این نعمت به سر می‌برند.  

اهالی روستای خدا آباد اظهار کردند: بارها به فرمانداری، بخشداری و اداره برق شهرستان قصرقند به صورت حضوری و کتبی مشکل روستا را در میان گذاشته‌ایم اما جوابی نگرفتیم، درخواست ما روستائیان از مسئولان مربوطه، پیگیری این مشکل و برق رسانی به روستاست.
                                                             
روستای خدا آباد از توابع شهرستان قصرقند بخش ساربوک با حداقل 25 خانوار جمعیت در سه کیلومتری شبکه برق واقع شده که هنوز از نعمت برق محروم است.

با وجود این‌که دکل‌های برق در دو کیلومتری روستا قرار دارد، متاسفانه کم لطفی مسئولان به این روستای دورافتاه و محروم سبب عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه به این مشکل در روستا شده است.

ما روستائیان از همه مسئولان درخواست کمک فوری برای حل مشکل برق روستا را داریم.

در هفته نخست آغاز کار دولت روحانی، وزیر نیرو بعد از تائید صلاحیت اعلام کرد در هیچ کجای کشور ایران روستای بالای 20 خانوار جمیت بدون برق نداریم، (این یعنی بی اطلاعی وزیر از محرومیت بلوچستان یا عدم گزارش دهی مسئولان).

از پیگیری‌های بخشدار ساربوک تقدیر می‌کنیم و انتظار می‌رود این مشکل اساسی و اولیه مردم روستا مجدد پیگیری و به نتیجه برسد.

اسماعیل بلیده‌ای بخشدار ساربوک در این زمینه گفت:در راستای برق رسانی به روستاهای مسیر سد زیردان، تامین هزینه اجرای برق رسانی روستاهای تحتی و کمرزه در بودجه 93 پیش‌بینی شده که در صورت اختصاص بودجه، این پروژه‌ها در سال آینده آغاز می‌شود و در حال مکاتبه و پیگیری هستیم که هرچه زودتر مشکل اهالی روستای خداآباد حل شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار