کد خبر: ۳۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدیرعامل برق منطقه‌ای کرمان خبر داد:
مدیرعامل برق منطقه‌ای استان کرمان گفت: سال 95 با توسعه طرح‌های مختلف میزان برق مورد نیاز کرمان به حدود دو برابر افزایش می‌یابد که برای تامین برق مورد نیاز به زیرساخت نیاز داریم.

به گزارش "برق نيوز"  علی‌اصغر نصراللهی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان اظهار داشت: ما در زمینه فرهنگ مدیریت مصرف انرژی از برخی کشورها عقب هستیم.

این مسئول ادامه داد: شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان با 220 نیرو در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان کرمان عنوان کرد: خلا زیادی در زمینه تولید برق در استان کرمان داریم و برای تابستان سال جاری 100 مگاوات خاموشی برای استان کرمان پیش‌بینی شده است.

نصراللهی گفت: در زمینه تولید انرژی‌های نو باید با جدیت کار شود و خرید تضمینی انرژی نو از 180 تومان به 480 تومان افزایش یافته است.

وی افزود: اوج مصرف برق در استان کرمان طی تابستان حدود 2 هزار مگاوات است و تا سال 95 با توسعه طرح‌های گل‌گهر، مس سرچشمه، طرح‌های فولاد و کک‌سازی زرند میزان برق مورد نیاز کرمان به حدود دو برابر افزایش می‌یابد که برای تامین برق مورد نیاز به زیرساخت نیاز داریم.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان کرمان اذعان داشت: امکان انتقال شبکه‌های برق کرمان به زیر سطح زمین وجود دارد، اما این کار نیازمند همکاری و تامین منابع مالی است.

منبع: فارس
برچسب ها: برق ، کرمان ، مصرف ، انرژی ، مگاوات
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار