کد خبر: ۴۸۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۶ - ۲۸ تير ۱۳۹۳
تا 7 سال آینده؛
مديرعامل شرکت برق منطقه‌اي تهران از جمع آوري کامل خطوط هوايي تهران در 7 سال آينده خبر داد و گفت:‌ در اقدام اخير خط دو مداره 230 کيلوولت هوايي از اشرفي اصفهاني به سمت طرشت را به طول چهار کيلومتر جمع‌آوري کرديم.
به گزارش "برق نيوز" حسيني با اشاره به اين‌که در کل حوزه استحفاظي شرکت برق منطقه‌اي تهران که شامل استان تهران، قم و البرز مي‌شود 10 هزار کيلومتر شبکه هوايي وجود دارد گفت: پيش بيني مي شود که با جمع‌آوري سالانه حدود پنج الي شش کيلومتر از خطوط هوايي تا شش الي هفت سال آينده ديگر خطوط هوايي در شهر تهران نداشته باشيم.وي با اشاره به مشکلات جمع‌آوري خطوط گفت:‌ جمع‌آوري خطوط هوايي نياز به تامين اعتبار لازم دارد و از سوي ديگر با توجه به اين که خطوط برق‌دار هستند سختي‌هاي خاصي وجود دارد که پروژه را زمان‌بر مي‌کند.

 سيدزمان حسيني با اشاره به اين که خطوط جمع‌آوري شده در محدوده مذکور از طريق کابل‌هاي 230 کيلوولت در تونلي به قطر 2.5 متر در عمق 10 متري زمين جايگزين شده‌اند گفت: از اين پس شبکه‌هاي هوايي به دليل محدوديت‌هاي ساخت وساز مبلمان شهري ديگر ايجاد نشده و خطوط جديد همگي کابلي هستند.

وي تصريح کرد: تاکنون حدود هفت کيلومتر خطوط هوايي در اتوبان صدر، چهار کيلومتر در اشرفيه اصفهاني و حدود هفت کيلومتر خطوط 63 کيلوولت را جمع‌آوري کرده‌ايم.مدير عامل شرکت برق منطقه‌اي تهران ادامه داد:
براي جمع‌آوري خطوط 230 کيلوولت بايد در عمق 10 متري زمين تونلي به قطر 2.5 متر ايجاد کنيم درحالي که کابل‌هاي 63 کيلوولت را مي توانيم در عمق پنج متري بدون ايجاد تونل جاگذاري کرده و روي آن را با ماسه پر کنيم.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار