کد خبر: ۵۷۹۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ارزیابی سالانه عملکرد شبکه انتقال و فوق توزیع معاونت بهره برداری برق منطقه‌ای تهران، با حضور مدیرعامل این شرکت، مدیرکل دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال و گروه ارزیاب شرکت توانیر آغاز شد.

به گزارش برق نیوز، در مراسم آغاز این ارزیابی مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران طی سخنانی ارزیابی‌ها را بسیار با اهمیت خواند و تبادل تجربه، الگوبرداری و اشتراک تجربیات را بهترین نتیجه این ارزیابی‌ها عنوان کرد.

فرهاد شبیهی با اشاره به شاخص‌های یک ارزیابی موفق، مدیریت منابع و سرمایه گذاری، بهبود تصمیم گیری، تدوین راهبرد‌های بهبود عملکرد و پاسخگویی به مخاطبان و ذی نفعان همراه با افزایش کیفیت را برای تحقق این امر ضروری عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به فرسودگی شبکه انتقال و فوق توزیع در تهران تأکید کرد در بخش بهینه سازی با هدف بهبود شاخص‌های عملکرد، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام شده و با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.

در ادامه مجتبی علیرضاپور مدیرکل دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال توانیر، هدف از این ارزیابی‌ها را ارائه تصویری از وضعیت راهبری و نگهداری خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع در شرکت‌های برق منطقه ای، شناسایی و تحلیل نقاط قوت و قابل بهبود و ارائه راهکار‌ها و پیشنهاد‌های لازم در روند اصلاح کار‌ها و نیز انتقال تجارب سازنده بین گروه‌های ارزیابی و شرکت‌های صنعت برق کشور برشمرد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
0
0
خوش به حال برق تهرانی ها که آخرین ارزیابی بودند فرصت اصلاح داشتند شرکت ما که دومین بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
1
0
ترکیب نصیری شبیهی علیرضا پور چه شود
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار