کد خبر: ۵۸۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۹ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
چین در سال‌های اخیر به یکی از پیشروترین کشور‌ها در زمینه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر تبدیل شده است. همچنین چین در سال‌های اخیر به‌دنبال رشد و توسعه فناوری‌ها و تجهیزات در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر بوده و منابع مالی زیادی در این بخش سرمایه‌گذاری کرده است که آگاهی از آن‌ها مفید و راهگشاست.
چگونه چین در انرژی‌های تجدیدپذیر رهبر جهان شد؟

به گزارش برق نیوز، خبرنامه «انرژی‌های نو و تجدیدپذیر چین»، جدیدترین رویداد‌های این حوزه را به صورت ماهانه، منتشر می‌کند.

در این شماره از ماهنامه که توسط دفتر همکاری فناوری سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن منتشر می‌شود، علاوه بر اشاره به آخرین آمار و ارقام تجدیدپذیر‌ها در چین به چگونگی رهبری این کشور در جهان در این حوزه پرداخته شده است.

فرایند‌های تامین مالی تجدیدپذیر‌ها در طرح کمربند و جاده چین، جدیدترین دستاورد‌های فناوری در پنل‌های خورشیدی لایه نازک، تولید هیدروژن پاک و باتری‌های کلیسومی از دیگر موضوعاتی است که در این شماره به آن پرداخته شده است.

فرایند ۱۸ ساله تهیه قانون جامع انرژی در چین، پیروزی صنعت توربین‌های بادی چین بر رقبای اروپایی و نحوه ورود غول‌های صنعت نفت گاز چین به حوزه تجدیدپذیر‌ها از دیگر مقالاتی است که در این خبرنامه به آن پرداخته شده است.

 

ماهنامه

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار