کد خبر: ۵۸۰۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۱ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برای نصب نیروگاه خورشیدی از محل طرح نهضت ملی «تولید محصول سبز با برق سبز» تاکنون ۱۵۵۰ متقاضی در استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش برق نیوز، علیرضا خدابنده در خصوص نصب کنتور‌های هوشمند در خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون ۴۴ هزار و ۳۸۳ کنتور برق در این استان هوشمند شده است و نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند دیگر در سال جاری از جمله برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی است.

وی با اشاره به واگذاری انشعابات برق در استان بیان کرد: طی سال گذشته ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی واگذار شد که رشد ۴.۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در خصوص اجرای طرح نصب نیروگاه‌های خورشیدی برای تامین برق چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۱۵۵۰ متقاضی برای نصب نیروگاه خورشیدی از محل طرح نهضت ملی «تولید محصول سبز با برق سبز» در خراسان رضوی اعلام آمادگی کرده‌اند که در این راستا ۱۵۳۰ بازدید اولیه به ظرفیت ۶۵ مگاوات انجام شده و تا امروز ۷۷ متقاضی با شرکت توزیع قرارداد خرید تضمینی منعقد کرده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار