کد خبر: ۵۸۱۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۰ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
آموزش نصب نیروگاه خورشیدی برای مشترکان چاه‌های کشاورزی توزیع برق خراسان رضوی مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی «اگری سولار» ویژه نصب نیروگاه‌های خورشیدی برای چاه‌های کشاورزی خبر داد.

به گزارش برق نیوز، مهدی مرزبان افزود: در این کارگاه آموزشی که در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، ۳۰۰ نفر از پیمانکاران نیروگاه‌های خورشیدی سراسر کشور حضور داشتند.

وی بیان کرد: تعدادی از پیمانکاران خبره در زمینه نصب نیروگاه خورشیدی در این کارگاه آموزش‌های لازم را به سایر شرکت کنندگان در این خصوص ارایه دادند.

مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تاکنون هزار و ۵۵۰ متقاضی برای نصب نیروگاه خورشیدی از محل طرح نهضت ملی “تولید محصول سبز با برق سبز” در استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

مرزبانی افزود: در این راستا هزار و ۵۳۰ بازدید اولیه از محل احداث نیروگاه‌های خورشبدی به ظرفیت ۶۵ مگاوات انجام شده و ۷۷ متقاضی با شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی قرارداد خرید تضمینی منعقد کرده‌اند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار