کد خبر: ۵۸۰۹۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
سازمان ساتبا در نظر دارد، نسبت به شناسایی سرمایه گذارانی که بر اساس شرایط مندرج در اسناد ارزیابی کیفی و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه حایز امتیاز لازم خواهند شد اقدام نماید.

به گزارش برق نیوز، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) در راستای عمل به تعهدات قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق و با عنایت به ابلاغ مصوبه وزیر محترم نیرو به شماره ۱۴۰۲/۵۵۳۲۱/۲۰/۱۰۰ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ با موضوع "توسعه صادرات برق و ایجاد بازار منطقه‌ای برق در بورس انرژی" در نظر دارد، نسبت به شناسایی سرمایه گذارانی که بر اساس شرایط مندرج در اسناد ارزیابی کیفی و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه حایز امتیاز لازم خواهند شد اقدام نماید؛ لذا از کلیه شرکت‌های بخش خصوصی داخلی و خارجی دعوت می‌شود نسبت به دریافت و تکمیل اسناد ارزیابی کیفی و ارائه آن در مهلت قانونی تعیین شده به دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و تنظیم مقررات ساتبا، اقدام نمایند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً با شماره تلفن ۸۸۰۸۳۶۴۴ تماس حاصل فرمائید.

حداکثر زمان ارسال اسناد ارزیابی تکمیل شده: روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۱۳

اسناد ارزیابی کیفی صادرات برق تجدید پذیر و پاک

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار