کد خبر: ۵۸۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۰ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با هدف بررسی فعالیت‌ها و اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از این شرکت بازدید کرد.

به گزارش برق نیوز، پس از این بازدید محسن ذبیحی در نشستی با مدیرعامل و معاونان شرکت توزیع برق کرمانشاه، بر لزوم اقناع و توجیه مشترکین در بحث راهکار‌های مدیریت مصرف جهت همراهی بیشتر در گذر موفق از اوج بار تابستان امسال تاکید کرد و گفت: ١٨٠ برنامه عملیاتی برای تامین برق پایدار در سال جاری در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به پویش با انرژی اشاره کرد.

وی با قدردانی از کارکنان پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه و اقدامات انجام شده به ویژه در جهت تامین برق پایدار و مطمئن گفت: به یقین این شرکت با توجه به اقداماتی که در زمینه‌های مختلف بکارگیری فناوری‌های نوین مبتنی بر اطلاعات مکانی در توسعه و پایداری و امنیت زیرساخت‌های حیاتی برق و خدمت رسانی در کشور انجام خواهد داد می‌تواند به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو باشد.

محمد مرادی مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به افزایش شدید تقاضا برای انرژی؛ تابستان سال گذشته را با موفقیت کامل و بدون خاموشی پشت سر گذاشتیم.

گفتنی است معاون هماهنگی توزیع توانیر از شبکه‌های توزیع شهر کرمانشاه، انبار‌های مرکزی، کنتور و کارگاه آموزشی جوار بازدید کرد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار