کد خبر: ۵۸۱۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۶ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
برق صرفه جویی شده در اختیار بخش‌های مولد کشور قرار میگیرد معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر هدف صنعت برق از اجرای "پویش با انرژی" را فرهنگ سازی صرفه جویی و مصرف بهینه برق در کشور عنوان کرد که ضمن تامین رفاه نسبی جامعه، فرصت بیشتری برای رونق تولید در اختیار بخش‌های مولد جامعه همچون صنایع و کشاورزی قرار می‌گیرد.

به گزارش برق نیوز، محسن ذبیحی در گفتگو با برنامه رادیویی، «با انرژی» را از مهمترین پویش‌های صرفه جویی برق عنوان کرد که از ١٥ اردیبهشت امسال آغاز شده و تا پایان شهریور (در مناطق گرمسیر تا ١٥ مهر ماه) ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با بهره گیری از این پویش تلاش داریم با آگاهی بخشی به مردم بدون کاهش رفاه نسبی، حداقل ١٥ درصد از مصرف برق بخش‌های خانگی و تجاری را کاهش داده و برق صرفه جویی شده را در اختیار بخش‌های مولد کشور قرار دهیم.

ذبیحی با اشاره به پیش بینی جوایز نفیس صرفه جویی در این پویش از اختصاص ٣٠٠ دستگاه خودروی ایرانی تمام اتوماتیک شامل دنا پلاس، تارا و پژو ٢٠٧ به برندگان پویش از طریق کسب امتیاز و قرعه کشی خبر داد که علاوه بر آن میلیون‌ها جایزه ارزشمند دیگر مانند لوازم خانگی و دیجیتال به طور مستمر بابت صرفه جویی در مصرف برق اهدا می‌شود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر تاکید کرد: مشترکان می‌توانند با نصب برنامه کاربردی "با انرژی" با روش‌های صحیح استفاده از لوازم برقی خانگی آشنا شوند و ضمن ملاحظه میزان مصرف و هزینه قبض برق، با بارگذاری تصویر شمارشگر کنتور در این برنامه، امتیاز کسب کنند و از جوایز ارزشمند آن بهره‌مند شوند.

وی توضیح داد: مشترکان همراه اول می‌توانند علاوه بر نصب برنامه کاربردی فوق از طریق تماس با شماره ٩٩٩٧٥ و سایر مشترکان از طریق تماس با شماره ٠٩١٢٩٩٩٧٥ از اطلاعات لازم در این خصوص مطلع شوند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
0
0
بله ملت را وادار کنید که بسختی مصرف کنند تا برق صرفه جویی را به صنعت بدهید تا آنها تلف کنند.
در صتعت خیلی از ماشین الات هستند که به اندازه مصرف تحت الگوی دهها و صدها خانوار برق تلف میکنند ، حق چه کس را به چه کسی میدهید.
نکند خودتا کارخانه و زراعت هکتاری دارید که ایتقدر با تلفات بخشهای صنعت و کشاورزی مماشات می کنید
این انتقاد بر این نیست که برق بخش تولید را گران کنید چون قدرتش را ندارید تضاد منافع وجود دارد ، لااقل ببایید سقف مصرف بگذارید و خارج از الگو را جریمه کنید بعد خواهید دبد که چقدر ظرفیت افزایش پیدا میکند.
در پیشگاه خدا و ملت مسولید
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار