کد خبر: ۵۷۹۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون هماهنگی توزیع توانیر از شرکت‌های توزیع نیروی برق خواست تا با تعیین برنامه همکاری با صنایع خارج از شهرک‌های صنعتی، امکان پایش روزانه عملکرد مدیریت مصرف برق در این بخش را فراهم کنند.

به گزارش برق نیوز، محسن ذبیحی در نشست برخط با مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور با اشاره به پیش بینی افزایش ٢ تا ٣ درجه‌ای دما، بر لزوم بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های مدیریت مصرف برق در تابستان امسال تاکید کرد.

وی بهره گیری از ظرفیت کامل مدیریت مصرف در بخش‌های صنعتی، خانگی، تجاری و... را حائز اهمیت دانست و ضمن معرفی کریمی به عنوان مجری کل پیک بار بخش توزیع برق، از شرکت‌های توزیع خواست با تعیین مجری پیک و مسوول پیگیری برنامه مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی و...، عملکرد روزانه هریک از بخش‌های مصرفی را ارایه کنند.

وی همکاری صنایع خارج از شهرک‌های صنعتی با برنامه‌های پیک سایی در تابستان امسال را مورد تاکید قرار داد و از شرکت‌های توزیع برق خواست برنامه همکاری با این دست از صنایع را مطابق دستورالعمل تدوین و در قالب توافقنامه به مرحله اجرا بگذارند و عملکرد مدیریت مصرف به طور روزانه احصا و پایش شود.

اعلام فیدر‌های سریع قطع در ٣ اولویت، استفاده کامل از ظرفیت‌های مدیریت مصرف و مولد‌ها همچنین تنظیم لوازم اندازه گیری ادارات و ارائه گزارش هفتگی عملکرد به استانداران و برگزاری نشست و جلب همکاری اصناف از دیگر نکات مورد تاکید معاون هماهنگی توزیع توانیر در این نشست بود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
0
0
چرا همیشه راحترین کار را انجام میدهید قطع برق
با تکنوبوژی میتوان بدون قطع برق کاهش توان مصرفی داشت ، تشریف ببرید اصفهان یک نمونه ازین تکنولوژی آنجا پیاده شده است.
ساتبا و توانیر هم از آن با خبرند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار