کد خبر: ۶۵۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۳
فرماندار اراک با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در عرصه صنعت برق گفت: خدمات پایدار و بی‌وقفه ارمغان تلاشگران صنعت برق است

به گزارش "برق نيوز" حسین بختیاری در جریان بازدید از پست‌های برق جنت اراک اظهار داشت: وجود مدیران و کارکنان لایق، کاردان، با صداقت و با پشتکار قوی در این صنعت زیربنایی، موجب شده تا مردم از خدمات برق بیشتر بهره‌مند شوند.

مدیر توزیع برق شهرستان اراک نیز گفت: برآورده کردن انتظارات و نیازهای مردم، خدمت‌رسانی به موقع و پاسخگویی به‌هنگام از مهم‌ترین وظایف شرکت توزیع برق اراک است.

محمد مرادی نیز ضمن تاکید بر حرکت برنامه‌ای، هدف‌دار و پیگیری مداوم مدیریت توزیع برق شهرستان اراک به منظور تسریع امور اظهار داشت: به منظور تحقق اهداف پیش‌بینی شده، کنترل، نظارت و اقدام اصلاحی در سرلوحه فعالیت‌های مدیران واحدهای اجرایی این مدیریت است. به گفته وی شهرستان اراک دارای بیش از 224 هزار مشترک برق است.

مدیر توزیع برق شهرستان اراک از احداث جهادی شبکه فشار متوسط کتابخانه مرکزی و اصلاح فیدرهای 102 و 103 میدان سرداران با همکاری شهرداری کلان‌شهر اراک خبر داد و بیان داشت: زیباسازی مبلمان شهری میدان سرداران تا حد فاصل میدان جهاد و کتابخانه مرکزی، افزایش ضریب اطمینان فیدر 102 و 103، و حذف شبکه هوایی و احداث شبکه زمینی از اهداف اجرای این پروژه است.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار