کد خبر: ۹۵۹۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۴
معاون شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت مصرف برق در ادارات این استان ضعیف است.
محمد اسکندری در نشست مدیران بخش انرژی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به غیر از مصارف نامتعارف خانگی در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد هم مدیریت خوب مصرف وجود ندارد، اظهار کرد: در جلسه هیئت دولت بحث مربوط به مصرف بهینه انرژی پیگیری و مصوبات خوبی نیز داشته که به تمام استانداری‌های کشور ابلاغ شده است.

وی افزود: جا دارد که در استان جلساتی با حضور دستگاه‌های مختلف و البته ائمه جمعه و جماعات برگزار شود تا مدیریت مصرف و مصرف بهینه بهتر و بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول در شرکت توزیع نیروی برق استان در ادامه گفت: باید در استانداری فردی به عنوان مسئول انرژی گمارده شود و هیئت‌های بازرسی به وجود آید تا بر نحوه استفاده از آب و برق در ادارات و دستگاه‌های مختلف نظارت شود.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید از خودمان کارها را شروع کنیم و سپس به مردم برسیم، تصریح کرد: در ادارات استان می‌بینیم که از کولرهای گازی برای هر اتاق استفاده می‌شود و گاها این کولرها شبانه‌روز مشغول به کار هستند و یا این که بیشتر ادارات در مواقع شب لامپ‌های روشن دارند و انرژی بسیاری اینگونه در استان هدر می‌رود.

این مسئول در پایان به نمونه‌های دیگری از اسراف برق در ادارات کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: در اتاق‌هایی که چهار سمت آن‌ها پنجره‌های بزرگ با نور کافی وجود دارد لامپ‌های متعددی روشن گذاشته می‌شود که با مصرف بهینه انرژی فاصله زیادی دارد.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار