کد خبر: ۳۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
مدیرعامل منطقه ویژه بوشهر خبر داد:
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: برای برطرف شدن مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیروگاه برق و شبکه گازرسانی در این منطقه که از خواسته‌های سرمایه‌گذاران است، اجرایی می‌شود.

به گزارش "برق نيوز" غلامرضا مختاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با دعوت از سرمایه‌گذاران احداث نیروگاه برق در منطقه ویژه اقتصادی بوشهراظهار کرد: زمینه سرمایه گذاری برای تمامی کسانی که توانایی ایجاد و احداث نیروگاه برق را در منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر دارند فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه برق مورد نیاز واحدهای تولیدی و خدماتی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر شناسایی و مشکلات آنها برطرف می‌شود تصریح کرد: تا 10 روز آینده مشکلات موجود در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر شناسایی و میزان برق مورد نیاز و کمبود برق هر واحد بررسی می‌شود به نحوی که هیچ کارگاهی به سبب کمبود با عدم وجود برق تعطیل نباشد.

مدیرعامل منطقه ویژه بوشهر با بیان اینکه نیروگاه برق و انتقال خطوط دومداره در منطقه ویژه اقتصادی بوشهرایجاد می‌شود خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، دفتر فنی استانداری و شرکت توزیع برق باید مشکل انتقال خطوط 2 مداره و برق سرد 66 کیلو آمپر بررسی‌  و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات نشست با معاون استاندار بوشهر، مقرر شد وزارت نیرو از هیچ تلاش و همکاری در ارتباط با انتقال خطوط دو مداره مضایقه نکند.

مختاری افزود: فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری برای تمامی کسانی که توانایی ایجاد و احداث نیروگاه برق را دارند از دیگر مصوبات بود ضمن اینکه شرکت توزیع برق نیز موظف است نسبت به شناسایی پتانسیل‌ها، اطلاع‌رسانی و تبلیغات لازم در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

وی از افزوده شدن 2 باسکول در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبرداد و افزود: در صورت امکان و چنانچه مسیر راه و شرایط اجازه دهد 2 باسکول موجود روبروی درب ورودی انبارها برای جهت کاهش بار ترافیکی به 2 باسکول موجود در درب خروج افزوده می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه بوشهر با بیان اینکه شبکه داخلی گاز در منطقه ویژه بوشهر اجرایی می‌شودگفت: باید تا 10 روز آینده کسانی‌که متقاضی ایجاد شبکه گاز در منطقه ویژه و میزان مصرف هستند تعیین شود.

مختاری خاطرنشان کرد: قرار است در مدت 20 روز پس از تعیین متقاضیان ایجاد شبکه گاز ، شرکت گاز نسبت به طراحی  وبرآورد شبکه داخلی اقدام کند.

وی افزود: با تعیین موارد مطرح شده ، طرح گازرسانی درمنطقه ویژه اقتصادی در مدت 45 روز اجرایی می‌شود.


منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار