کد خبر: ۵۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان کرمان از نعمت برق برخوردار شدند. ارائه تسهیلات از قبیل آب و برق به روستاها مانع از مهاجرت کشاورزان و دامداران از این مناطق می‌شود.

به گزارش "برق نيوز" محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: هم اینک تمامی روستاهای بالای 10 خانوار استان از نعمت برق برخوردار هستند و تنها روستاهایی که تعداد خانوارهای آنها کمتر از 10 خانوار است، در برخی از نقاط استان فاقد برق هستند.

وی با تاکید بر اینکه با پیگیری‌های نمایندگان استان در مجلس و مدیران استانی شرایط برای برق‌دار شدن تمامی روستاهای بالای 10 خانوار این خطه فراهم شد، گفت: ارائه تسهیلات از قبیل آب و برق به روستاها مانع از مهاجرت کشاورزان و دامداران از این مناطق می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید شرایط و امکانات را برای ماندگاری مردم در روستاها فراهم کرد، افزود: خوشبختانه دولت نیز در تلاش برای ارتقای سطح خدمات رسانی‌ها در مناطق روستایی است.

پورابراهیمی با تاکید بر اینکه پراکندگی جمعیت در استان کرمان یکی از مشکلات موجود در زمینه خدمات رسانی است، تصریح کرد: البته این مسئله مانع از انجام وظایف در رسیدگی به امور مناطق محروم و روستاها نشده است.

وی با اشاره به اینکه باید در کنار ایجاد زیرساخت‌ها از قبیل راه روستایی، آب و برق به وضعیت بهداشت روستاها نیز توجه کرد، اظهار کرد: البته دولت تسهیلاتی در قالب بیمه سلامت، برای روستاییان در نظر گرفته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام دولت در تامین بخش اعظم هزینه‌های درمانی روستائیان قابل تقدیر است،خاطرنشان کرد: البته انتظار می‌رود امکانات و تجهیزات درمانی در همه نقاط و شهرستان‌های استان عادلانه توزیع شود تا مردم مناطق محروم مجبور نشوند برای امور درمانی خود مسافت زیادی را طی کنند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: برق ، برقدار
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار