کد خبر: ۵۳۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۴ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
اخبار برق از نگاهی دیگر در استوری‌های برق نیوز در اینستاگرام را در اینجا مشاهده نمایید. توضیحاتی در مورد هزینه سیاسی اقتصادی انرژی هسته ای، ورود به صنعت برق صرفا با پارتی، استخدامهای سفارشی، تهاتر استخدامیها، اعتراض نابجای نمایندگان.

به گزارش برق نیوز، اخبار برق از نگاهی دیگر در استوریهای برق نیوز در اینستاگرام را در اینجا مشاهده نمایید. توضیحاتی در مورد هزینه سیاسی اقتصادی انرژی هسته ای، ورود به صنعت برق صرفا با پارتی، استخدامهای سفارشی، تهاتر استخدامیها، اعتراض نابجای نمایندگان.

بخاطر فیلتر شدن اینستاگرام از این به بعد استوریها و حاشیه نویسی های روی اخبار، مطالب جالب و مرتبط با صنعت برق اینستاگرامی هم در سایت برق نیوز منتشر خواهد شد.

برای مشاهده خبر مرتبط با هر تصویر، روی آن کلیک نمایید:

استوری‌های برق نیوز/هزینه سیاسی اقتصادی انرژی هسته‌ای

استوری‌های برق نیوز/ورود به صنعت برق صرفا با پارتی

استوری‌های برق نیوز/استخدامهای سفارشی

استوری‌های برق نیوز/تهاتر استخدامیها

استوری‌های برق نیوز/اعتراض نابجای نمایندگان

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
0
0
توزیع خوزستان را فساد و رانت و ناکارآمدی گرفته اما کَسی جرات نمیکنه ورود کند...
یعنی چی؟؟
چه قدرتی پشت این موضوع میباشد؟
حراست؟
بازرسی؟
کجایید؟؟؟
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
0
0
طبق تحقیقات میدانی که انجام دادم از توزیع برق خوزستان مواردی که دوست عزیز ذکر کردن کذبه و یک موردش که درسته مربوط به مدیریت قبلیه انصافا از وقتی خدری اومده شرکت جمع کرده بعد از افتضاح قضنفری
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
0
0
بی سوادی به علاوه ی بغض از موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در دو تا از استوری هاتون بدجور توی ذوق میزنه: اونجا که نوشتین انرژی هسته ای چند صد میلیارد دلار برای مردم هزینه ایجاد کرده!!!؟
هر ابلهی میدونه که تحریم های آمریکا علیه ایران از اولین روزهای انقلاب اسلامی و به خصوص از سال 1368 با تصویب قانون داماتو رقم خورد و بعد هم به بهانه های مختلف از جمله میکونوس و ... تشدید شد و از حیث تمام شدن اهداف تحریمی آمریکا حتی برای چند بار زندان های مشهد وشیراز رو تحریم کرد. حالا این وسط دستیابی ایران به انرژی هسته ای هم که باعث عدم وابستگی کشور به غرب می شد گویا بدجوری شماها رو سوزوند که اینجوری همنوا با غربی ها ایران رو متهم می کنید.

بعد از اون هم بفرمایید که هزینه ی سازش و تسلیم بیشتر بوده یا مقاومت؟ بیشترین تورم و کاهش رشد اقتصادی ناشی از عهدنامه ی برجام چای در سال های 97 تا 99 رقم خورد و تنها دوره ای که پول فروش نفت مون رو نتونستیم بگیریم همون دوره برجام نکبت هست، از طرفی خانم مسئول خزانه داری فرانسه خودش اذعان میکنه تحریم هایی رو که علیه چند کشور اعمال کردن بی اثر شد و فقط ایران بعد از انتخاب روحانی و همفکرانش موجبات تاثیر تحریم ها در ایران شدن و اقتصاد رو دلاری و به عطسه اوباما و باد معده بایدن و دهان ترامپ گره زد و اون جواد ظریف خپل گربه نره جلوی وزیران امورخارجه دیگه زانو زد و حتی یک بار پیوست های اصلی متن برجام رو نخونده امضا کرد و اون عراقچی بی سواد گول گریه های نمایشی وندی شرمن رو خورد. اون وقت شما آدم های لاقید بی هویت که همه چی وطن رو حراج میذارید و ده ها میلیارد دلار خسارت و چندبرابر اون مختصر لقمه ای که قرار بود از طریق برجام گیر ایران بیاد رو به جهت قطع رابطه تجاری با کشورهای مستقلی مثل هند و چین و روسیه و از دست دادن بازار ششصد میلیونی کشورهای همسایه منطقه به ایران لطمه زدید رو ژست دلسوزی می گیرین؟ شمایی که اون بیژن زنگنه تون فقط در سه فقره اشتباه قراردادی با جریمه قراردادهای گازی بیش از هشت میلیارد دلار به ایران ضربه زد. جمع کنید بابا بساط کولی بازی و دروغ و دونگاتون رو

ضمن اینکه از اینکه تصویر کعبه آمالتون اروپا و غرب وحشی هر روز بیش از پیش داره تخریب میشه براتون نگرانم. آلمان که چندی قبل خبر از تعطیلی نیروگاه های زغال سنگی هم داده بود دوباره توی زمستون قبل حتی تا تاپاله ی گاو و هیزم هم پیش فروش کردن، فرانسه که 40درصد نیروگاه هاش هسته ای هست زیر فشار خوابید، قیمت برق انگلیس تا هشت برابر افزایش پیدا کرد...، اون وقت شما میخواید با آدرس غلط دادن ایرانی که در آستانه ی رسیدن به توان نیروگاه های مطمئن هسته ای هست و همچنین فعلا مزیت نسبی ش گاز هست رو از نیروگاه ساختن منصرف کنید؟ ضمن اینکه همین الان هم امسال تابستان قطعا نسبت به تابستان تباه دو سه سال قبل که موج خاموشی و قطعی برق مردم تهران و ... به فضاهای مجازی هم رسید خیلی بهتر خواهد بود ان شاءالله و از طرفی اگر نبود این توان در ایران اینقدر شاهد روی آوردن سرمایه گذارهای منطقه برای ساخت کارخانه در ایران نبودیم که جمهوری اسلامی از حیث زیرساخت ها حداقل نسبت به زمان طاغوت پهلوی بیش از پنجاه برابر ظرفیت ساخته و بهشت سرمایه گذاری هست.

اگر این کامنت رو منتشر هم نکردید هم نکردین ولی به عنوان یک شهروند عاشق وطن برای هوشمندی و رصد بهتر یکی دو نهادی که پیگیر سایت های سمپاش و تولیدنفاق و تضعیف نظام از طریق انتشار اخبار کذب و جهت دار مغرضانه هستند می فرستم که کلاهشون رو بالاتر بذارن.
مدیر پایگاه والا اگر دست شما باشه که هرکس خلاف نظر شما صحبت کند باید اعدام بشه.
با همین توهم و تهدیدها مملکت را به جایی کشانده اید که مردم خیابان را برای اعتراض انتخاب کرده اند.
50 سال قبل تصمیم به احداث نیروگاه هسته ای گرفته می شود الان و بعد از گذشت 50 سال هنوز همان شرایط پابرجاست؟
ما همچنان معتقدیم نیروگاه هسته ای در شرایط فعلی هزینه هایش بیشتر از فایده اش بوده و راهکارهای ارازنتر و کم هزینه تری وجود دارد. حالا شما انرژی هسته ای را خط قرمز خود کرده اید و به قیمت نابودی ایران هم حاضر نیستید آنرا بپذیرید.
آمریکا دنبال منافع خودش بوده و هست و همیشه هم تا توانسته علیه ایران برنامه های محدودکننده وضع کرده.
حتی اگر یه سرچ ساده کنید متوجه می شود زمستان سخت برای ما ایرانی ها بیشتر از اروپایی ها شد.
حرف با امسال شماها در این نیست که انگلستان یا فرانسه خوبه در این است که حرف چرت زدن برای ما نون آب نمیشه. شما می خواهید بگویید چون در اروپا قیمت برق برای مدت محدودی افزایش یافت لابد استدلال های شما درست است؟!
بجای تهدید در پذیرفتن دیدگاههای خودتون؛ تلاش کنید واقعیت ها را بپذیرید
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار