کد خبر: ۵۶۵۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۶ - ۱۶ دی ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اجرای مانور بزرگ ترکیبی و اقدام جهادی بازسازی شبکه‌های توزیع برق در همدان طی ۶ ساعت و بدون اعمال خاموشی به مشترکین خبر داد.

به گزارش برق نیوز، علی سهرابی بیدار اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم، مانور بزرگ ترکیبی و اقدام جهادی بازسازی شبکه‌های توزیع برق با حضور اکیپ‌های عملیاتی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه محل اجراء مانور در محدوده شهری است، گفت: در این مانور اقدامات همزمان در بخش‌های فشار متوسط، فشار ضعیف و پست‌های توزیع صورت می‌گیرد و یکی از بزرگ‌ترین مانور‌های شرکت توزیع برق استان است.

وی ادامه داد: این مانور با حضور ۳۲ اکیپ عملیاتی از نیرو‌های شرکت توزیع استان همدان، استان‌های معین (کردستان، کرمانشاه و لرستان)، پیمانکاران و ۱۵ اکیپ همیار و پشتیبانی انجام می‌شود.

سهرابی بیدار با اشاره به جابجایی و اصلاح و بهینه سازی ۱.۲ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت دومداره در این مانور گفت: اصلاح و جابجایی پنج دستگاه پست توزیع عمومی، اصلاح و بهینه‌سازی و احداث بیش از یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف با سناریوی خاموشی صفر در اقدام عملیاتی جهادی انجام شد.

وی افزود: در این اقدام مشترکین از طریق یک دستگاه پست ۲۰ کیلوولت سیار و ۳ دستگاه ژنراتور برق‌دار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: این حجم از اقدامات در مدت زمان حداکثر ۶ ساعت انجام می‌شود که در حالت عادی انجام این پروژه حداقل ۱۰ تا ۱۵ روز کاری طول می‌کشید و موجب اعمال ۴ ساعت خاموشی روزانه به مشترکین می‌شد.

وی افزود: با توجه به بار ترافیکی محدوده مانور، اجرای این عملیات در روز جمعه که مسیر دارای بار ترافیکی کمتری است برنامه‌ریزی شد.

سهرابی‌بیدار بیان کرد: در این مانور معضل ورودی شهر همدان از محور غرب کشور که سالیان سال به دلیل مشکلات اجرایی باقی مانده بود، برطرف می‌شود و از نظر پایداری شبکه و تأمین برق مطمئن حائز اهمیت است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار