کد خبر: ۵۸۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۴ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: ۱۳۵ نیروگاه خورشیدی خانگی به میزان ۷۰۰ کیلووات، توسط مددجویان کمیته امداد این استان راه اندازی شده است.

به گزارش برق نیوز، محمود محمودی اظهار کرد: مدد جویان کمیته امداد می‌توانند با احداث نیروگاه خورشیدی به میزان پنج کیلو وات برق ماهانه حداقل ۳۰ میلیون ریال در آمد داشته باشند که این عدد سالیانه بر اساس نرخ تورم افزایش می‌یابد و وزارت نیرو برق تولیدی را به مدت ۲۰ سال تضمینی خرید می‌کند.

وی افزود: ۱۳۵ نیروگاه خورشیدی خانگی به میزان ۷۰۰ کیلووات توسط مددجویان کمیته امداد استان مرکزی راه انداری شده است.

محمودی بیان کرد: ۶۵ پنل خورشیدی نیز به میزان ۳۴۰ کیلووات توسط مددجویان کمیته به زودی وارد مدار خواهد شد و به شبکه توزیع برق متصل خواهد شد.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال آفرینی مددجویان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی نیز گفت: این طرح در راستای سیاست اصلی کمیته امداد، توانمندسازی دائمی محرومان و ایجاد خودکفایی و استقلال مالی برای مددجو‌ها انجام می‌شود و تاکنون مورد استقبال خانواده‌های نیازمند و وزارت نیرو قرار گرفته است.

سید مهدی عبادی با اشاره به اینکه برای تولید برق با پنل خورشیدی به مددجویان کمیته امداد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود، افزود: در این راستا مبلغی در قالب تسهیلات قرض الحسنه بانکی برای اجرای این طرح در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی بیان اینکه استفاده از پنل‌های خورشیدی خودکفایی در تولید برق را به دنبال دارد، تصریح کرد: این طرح یک تفاهم نامه ۴ جانبه بین کمیته امداد امام خمینی (ره)، شرکت توزیع برق، بانک و مددجو است و بر همین اساس برق تولیدی پنل‌های خورشیدی به صورت تضمینی به مدت ۲۰ سال خریداری می‌شود.

منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار