کد خبر: ۹۹۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۴
اولین دوره آموزش مربیان امداد و نجات در ارتفاع با حضور 13 نفر از سیم بانان با تجربه و حائز شرایط در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد برگزار شد.
اولین دوره آموزش مربیان امداد و نجات در ارتفاع با حضور 13 نفر از سیم بانان با تجربه و حائز شرایط در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد برگزار شد.

به گزارش  برق نیوز به نقل از دفتر روابط عمومی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق مشهد گفت: به منظور توانمندسازی پرسنل اجرایی در فرایند امداد و نجات و شخص حادثه دیده در ارتفاع و با توجه به آمار حوادث در بخش توزیع برق که بیشتر ناشی از وقفه در فرایند امداد و نجات در ارتفاع می باشد، براساس تصویب کمیته عالی حفاظت فنی و بهداشت کار مقرر شد این دوره برگزار شود.

مهندس رضا نیک پیام مدیر دفتر ایمنی و كنترل ضایعات در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری دوره مذکور گفت: این دوره با هدف توسعه و آموزش امداد و نجات و سرعت عمل در فرایند امداد و نجات در ارتفاع برای کلیه گروه های اجرایی برگزار می شود . بدین منظور ضمن تهیه ابزار و لوازم نوین امداد و نجات مقرر شد در اولین دوره آموزش مربیان، 13 نفر از سیم بانان با تجربه و حائز شرایط (فاز اول و طی 3 روز) به صورت تئوری و عملی و تحت نظر کارشناسان امداد و نجات کوهستان برگزار گردد. شایان ذکر است این مربیان پس از کسب آموزش های لازم و اخذ گواهینامه از مرکز ذیصلاح اقدام به آموزش سایر نیروها خواهند نمود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار